Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte sønnen min på 11mnd på eget rom snart. Hva gjør dere har dere døren åpen eller ligger de med babycall? vår er sånn at den får inn andre barn i blokken så lurer på om vi får sove da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker babycall (7 mnd), hadde nok bare hatt dørene åpne hadde det ikke vert for at vi har to kattepuser..=) Vil ikke at de skal vere på rommet hennes, og de klatrer bare over trappegrinden, så vi må nok til å eksperimentere med den og vere helt sikre på at de ikke kommer seg opp, da slutter vi med babycallen.

Vi har rom vegg i vegg...Hadde hun hatt rom i en annen del av huset, så hadde vi fremdeles brukt babycall..

Skrevet

Vi hadde babycall på i starten, men merket en gang den ikke stod på at det trengte vi ikke. Vi hørte han likevel.

Siden dere får inn andre barn i blokka, ville jeg absolutt ikke hatt på babycallen. Sett heller dørene på gløtt hvis du er usikker om du hører han.

Skrevet

da hadde jeg kjøpt ny babycall... Philips sin digitale tar ikke inn andre babycaller. Har selv 2 av dem i huset jeg. En på han som snart er 3 år (hønemor ja jeg veit, men han pleier å ligge å rope lavt på meg) og en på hun som snart er 4 mnd. Barnerommene er veggivegg med mitt rom, men jeg er redd jeg sover for tungt til å høre dem...

Skrevet

Småen vår har ligget på eget rom siden påske (da var han 4,5 mnd) og vi har bare dørene åpne. Rommene ligger rett ovenfor hverandre så vi hører han helt fint. Og det har enda ikke skjedd at jeg ikke har hørt han.

Brukte babycall den første natten men innså at vi hørten han like godt uten.

Skrevet

har babycall på kvelden, for da er tv'n på, men om natta hører jeg dem uansett uten, har døra igjen også... men her sover storesøster veldig lett da, så det er vel mest for hennes skyld;o)

Skrevet

Får til tider inn noen andere vi også selvom vi har enebolig, men hører det ikke er kasper da den ungen roper på mamma og pappa. hehe..

men har på callingen på dagen når han sover, sånn hvis jeg er nede og på kvelden slik at vi skal høre han når vi ser på tv osv.(har døra hans lukket da så han ike våkner av at vi "bråker" med tv osv på kvelden. Lukker opp hans og vår dør når vi legger oss. Nå ahr det vært varmt noen dager så vi har hatt vår dør lukket mens vinduet vært opp og da hadde jeg med callingen inn på nattbordet. Men de skriker jo som regel når de har liggget lenge nok, så du hører det nok etterhvert, om du sover godt. hehe..

Kasper ble lagt på eget rom ca 4 mnd. Nå er han snart 7 og det har gått kjempe fint

Lykke til med over på eget rom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...