C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Har vært dette siden igår kveld. Også litt på den ene siden. På en måte litt som mensensmerter også, men ikke helt det samme. Noen som vet hva det kan komme av? Har kjent liv som vanlig både i natt og i dag tidlig,
KarinB Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 kjennes det ut som om det er en muskelstrekk eller som om du har hold? jeg hadde det nede i høyre side av magen, ca fra navlen og nedover på høyre side. Gjorde kjempe vondt og jeg klarte nesten ikke å stå oppreist! Det varte io nesten et døgn. jeg ringte føden/jordmor og fikk svar! Det var veldig vanlig, og det var mest sannsynlig de båndene som holder "systemet" på plass som var utsatt for press og strakk seg. Av og til kan det gjøre veldig vondt. Vil jo tro at man kan få det åde på høyre og venstre side siden disse båndene (vet ikke hva de heter) er å finne på åde høyre og venstre side.
KarinB Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 fikk det forresten da jeg var i slutten av uke 34, snakket med mange venniner om det og de hadde hatt akkurat det same visst nok:)
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Litt mer som hold egentlig! Betryggende at det er vanlig ihvertfall. Tenkte det kunne være noe som strekker på seg. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå