Gå til innhold

Nei!!!! Tror jeg er gravid igjen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde et liiite uhell i senga, men tenke ikke på det der og da for jeg var jo på p-sprøyta. Trodde jeg. Det viste seg at jeg har telt feil på ukene og det var noen dager siden den skulle ha blitt fornya. Og nå er mensen en uke forsinka og jeg går rumdt og er kvalm og uggen og griner av ingenting osv. Jeg håper dette er noe jeg innbiller meg og at mensen er forsinka fordi jeg går og venter desperat på st den skal komme.

Jeg husker ikke fra sist, men er det ikke altfor tidlig å kjenne kvalme og sånt allerede? En uke etter ikm?

Og test har jeg ikke lyst å ta. Tør ikke!!!!

Skal jo selvfølgelig ta en test, må bare mote meg opp;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalmen kjenner noen fra ikm - noen kjenner det tidligere til og med..

Du burde ta en test og sjekke iallefall.

Det KAN jo være at hormonene bare er i ubalanse pga sprøyta?

Og om du er gravid er det nok ikke verdens undergang....?

Skrevet

Kan jo være det da!*håpe*

Det er nok ikke verdens undergang. Er bare det at vi har to små fra før. Yngste er 10 mnd. Og sist fødsel er litt for nærmt. Og jeg har planer om utdanning, ny jobb og helst hus før neste baby. Men er jeg gravid er det bare til å endre på planene. Abort er så uaktuelt det går an å få det.

Skal kjøpe test idag. Gruer meg!

Skrevet

Ville bare si lykke til! :)

Skrevet

Hehe takk:-)

Kjenner jeg meg rett kommer jeg til å bli utrolig skuffa om jeg IKKE er gravid. Selv om det passer utrolig dårlig;)

Nei, krysser fingerer og tær for at det er falsk alarm!

Skrevet

Hehe.. Er nok stor sannsynlighet for at du er gravid ja.. Hvor gammel er barnet ditt? Er jo ingen katastrofe å få et søsken til han/hun.. :-)

Skrevet

Hehehe :P

Kanskje best å teste imorgen tidlig da..? Da vil du jo kanskje få et mer sikere svar. Iallefall føles det sånn..?

Eller kjøpe to tester ;)

Skrevet

Har en på nesten 4 år og en på 10 mnd.

Ingen katastrofe nei;) Nesten sånn at jeg begynner å håpe på at jeg er gravid. Hihi. Tror ikke jeg skal si det til sambo, han er litt uenig. Men han sa i går at er jeg gravid, kommer han nok til å bli glad når det verste sjokket er gått over;)

Skrevet

Du må oppdatere oss når du vet:-)

Skrevet

Ta en test nå=) Så nyskjerrig=)

Skrevet

Hvordan går det, har du fått tatt en test enda?

Er i akkurat samme situasjon selv, skulle hatt mensen for en uke siden, men prøver innbille meg at den bare er uregelmessig siden det bare er andre gangen jeg skal ha den etter forrige fødsel... Er litt redd for å ta en test, mannen har egentlig bestemt seg for at han ikke ønsker flere barn, han ville fått sjokk. Ingen krise å være gravid selvfølgelig, men overhodet ikke planlagt, og litt for tett.

Jeg har sovnet som en stein før klokka ti om kvelden denne uka, måtte grine da jeg så to nyfødte barn på TV i går (de var så søte), og har en kvalme som kommer og går gjennom dagen.... ganskje kjente symtomer ja...

Skrevet

Ja, jeg lurer også fælt på om du har testet:-)!

Skrevet

Herregud, hvorfor tester dere ikke bare? Man blir ikke mindre gravid av å la være å ta testen! Er jo bare selvpining å utsette det...

Skrevet

Jeg mistet mensen når jeg gikk på p-sprøyta etter 2-3 måneder, og den kom ikke tilbake før rundt 6-7 mndr etter at jeg slutta. kan ikke være derfor da?

Skrevet

Gravid!!!

Bare tulla jeg....

Skrevet

Hvorfor vi ikke bare tester? Er ikke alle som har et apotek utafor døra heller. Blir ikke mer gravid av å vente noen dager til vi kan reise til et apotek:P

Selvpining? JA! ;)

Skal holde dere oppdatert!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...