dritgrei hei hei! Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Det er deilig å ha fått nye briller, men progresive glass er en treningssak. For enda jeg har hatt det i mange år, 12 for å være helt nøyaktig, skaper de ganske mye forvirring og treningsbehov. Men de er fine og jeg er fin med dem og det er artig! Hurra for sinsvakt dyre og fine briller!
Trollmora Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Progressive glass, dritgrei, er ikke det for gamle damer ) Tenker jeg snart må vurdere det, over 40 år som jer er *ha ha ha Tenker du er kjempefin i brillene dine dritgrei, må bare erte sånne gamle damer vettu )
dritgrei hei hei! Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 brilledamen lo og sa... du er altfor ung til å ha sånt syn.... "gammelmannsyn" kalte hun det :-) jeg bruker det bare som et argument for å få henge her inne :-)
Trollmora Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Tenker du kan henge her inne uansett styrke på glassene:o) Minner meg om at jeg burde ruslet bort til optikeren og tatt en kontroll jeg òg. Det er et slit syns jeg og når man kommer til brilleprøving så aner jeg tilslutt ikke hva jeg bør gå for. Ender gjerne hjem med 3-4 eksemplarer som må prøves og testes og prøves igjen...... Grattis med nye briller!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 jeg er en utålmodig sjel så det kunne jeg ikke gjort.... må bestemme seg i butikken.... og de er fine!
Plutseliten :) Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Grattis med nye briller! Gøy med noe nytt,og når du ser bra og er fornøyd er alt topp! Linsene mine var på utur i går og idag ...så har sett litt dobbelt og rart.Fryktet det var drittsykdommen som hadde det moro med meg,men da jeg tok de ut idag,var de satt på feil øye og vrengt Ikke rart verden så litt opp-ned og slørete ut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå