Gå til innhold

Vogn i postoppkrav

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge en vogn, å så lurer jeg på om noen har sendt en i postoppkrav før? Ha koster det sånn ca? Og er det noen risiko for meg i det, om jeg gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det koster 190 kr om jeg ikke husker helt feil. Jeg fikk tilsendt en svær kombivogn på denne måten.

Skrevet

Okay :) Er det jeg skal sende og... Hm... Pakke inn ja... Begynne å samle søppelsekker kanskje? Hehe

Skrevet

Den ejg fikk var også litt kreativt pakket inn. En stor eske som var skjært til litt og tapet godt. Funker det.

Skrevet

Sendte vogn til min søster for endel år siden, tok av hjulene og alt som er løst, kallesje også om det er mulig ellers kan den få seg en knekk!

Pakket vognen i en barnevogneske, dro på en butikk som selger barnevogner også pakket jeg selve vognen inn i bobleplast.

Er ikke vognen skikkelig pakket inn når den sendes så dekker ikke posten skadene!

Skrevet

Det var kjempegode tips! Tusen takk!!! Er sååå glad jeg kanskje får solgt den vogna, har ikke plass til å lagre den lenger. Men litt trist å. 2 barn som har brukt den, er mange minner knyttet til den... Men man kan jo bare IKKE ta vare på alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...