Trollmora Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Hurra hei og hopp til deg òg ) Har du fått tak i ny vogn?
dritgrei hei hei! Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 vi fikk låne en tullete en, men det har jeg kanskje fortalt???
Trollmora Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Låne en tullete en? Hva i all verden er det slags service fra ett flyselskap? Håper du får penger til ny ganske kjapt sånn at du kommer deg ut med barna dine når du har lyst. Det er jo sommer og allting. Leste gårdagens innlegg og er glad for at ting er mye bedre i dag! Merkelig hva litt søvn kan gjøre for sjelen:o) Har du nedtelling til flyttebilen kommer nå?
dritgrei hei hei! Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 Nedtellingen har ikke begynt enda, for jeg MÅ ha ro i sjelen på at ting i det nye huset går på skinner... når jeg vet at det blir i orden der, så skal jeg begynne å telle ( men jeg er smertelig klar over at dt kun er snakk om i overkant av to uker). Vi har levert vogna på reparasjon, og delene ankomm butikken i går, ås jeg håper vi får vogna i dag eller i morgen, men den vi fikk låne var fra butikken. Rett og slett en idiotisk vogn, osm jeg ikke ksjønner hvorfor de produserer... jeg hadde ikke villet ha den om de kasta den etter meg en gang... hvorfor produserer og selger de søppel har jeg faktisk tenkt :-) det ble med en kjapp tur bort i butikken... heldigvis har det vært drittvær, så da er det greit å være inne.... men nå er jeg utålmodig, for uten bil og uten vogn blir man rett og slett fengslet i eget hus, og det er ikke så bra for sjel og sinn tror jeg. enn du da? hvordan er dagen din i dag? en god morgen eller en slitsom en?
Trollmora Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Ja, det produseres rett altfor mye søppel:o( Skal krysse fingre for at de ringer i dag og sier du kan hente din egen vogn! Å føle seg innesperret er ikke noe særlig. De aller fleste morgener er gode, bare jeg kommer meg opp! I dag lå jeg og drunta en hel time ekstra i dyna, så da ble det levering i barnehagen med hele familien. Det er jo stor stas, så for barna er det bare fint. Jeg har bestilt time til legen til uka, så jeg er helt sikker på at i slutten av neste uke så er formen på topp og alle hjerter fryder seg:o)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2008 Det hørtes ut som en koselig morgen i grunnen... Jeg håper du får raske svar og rask hjelp til å komme deg ovenpå.... Jeg trodde jeg var på vei til å bli ordentlig syk en gang da jeg var 21 år. Jeg gikk til legen og fikk en resept jeg aldri har glemt. han skrev på en lapp: reis hjem, sov og bli servert din mors kjøttkaker. så sykemledte han meg, og jeg var ikke god igjen før pausen hadde vart i 7 mnd. uten medisiner uten noe annet enn ro og fred og slutt på jobb og ansvar for ei stund, det kan jo hende at kroppen din trenger en pause rett og slett???
Trollmora Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Ja i fjor så tennkte jeg at jeg hadde behov for litt ferie, men jeg var jo like sliten. Men legen min er en hyggelig kar og da jeg var hos ham forrige gang så sa han at 3 uker fri med to aktive småbarn, ikke kan kalles ferie! Da fikk jeg 14 dager med 50% og det gjorde godt. Så jeg tenker nok han finner på noe igjen, nå har jeg faktisk fått time så det går nok bra serru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå