Gå til innhold

fy FAEN..jeg blir så forbanna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal det ikke være sommer nå a ????

10 grader er det ute..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

av ren nyskjerighet. hvordan klarer du og bli sint pga været?

er det sånn at du titter ut om moringen og automatisk blir sint om været er dårlig?

jeg lurer, for jeg har aldri følt meg påvirket av være på den måten.

Skrevet

ja jeg blir skuffa og irritert når det er så kaldt og surt om sommeren.

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

hah.. ja.. enig mortilgunnaren

Skrevet

føler det samme som Kine.......

var jo 30 grader i forrige uke. og nå er det 8 når jeg står opp.... måtte ha på jakke i går:(

Skrevet

Hihihi der er du igjen søta;-)

Vet du hva? Jeg er skikkelig værsyk, og det er ikke moro:-s

Men det er ikke sånn at jeg blir forbanna (:-O) sånn som Kine her. Men hvis det regner og er tungt og grått, blir jeg deppa, og det kan prege hele dagen min. Men hvis det er sol og fint vær, blir jeg i godt humør.

Men jeg liker best våren da, for jeg liker ikke at alle går så lettkledd om sommeren. Masse fine jenter som vandrer rundt med like fine kropper, og så kan jeg ikke kle av meg noe særlig selv fordi jeg ser helt j****g ut:-(

Hehe, så sånn var det;-)

Skrevet

ikke ssant ???

er jo den nedturen ute nå..

Skrevet

Synes det er greit jeg at det er litt kjøligere nå, får gjort fra oss huset uten at det blir for varmt.

Skrevet

ja sånn er det med meg også,jeg blir så lei meg og skuffa...det er jo sommer,og jeg må ha på meg stilongsen ??

det er deprimerende asså..

Skrevet

Dere kan i alle fall prise dere lykkelig for at dere har opplevd en smak av sommer, sitter her og venter vi oppi nord ;-) Her kan man ikke være værsyk, da holder man ikke lenge!

Skrevet

huff, ja.. Her må jeg signere Mona! :P

Skrevet

Tussi.. du er fin uansett hva du tar på deg ;)

Skrevet

så rart.

men du føler ikke at været gjør det for og ødlege for deg?

det blir bare en "jeg trives ikke med dette været" reaksjon?

appropo disse fine jentene, jeg er i grunn fasinert over hvor store pupper alle ser ut til og ha nå til dags. alle over 12 år har store pupper i forhold til sin fasong. jeg tror de kan ett eller rannet triks jeg ikke kan.. hm.

vi får dra til stockolm vennen, der kan vi kose oss, med klær :-)

Skrevet

Samme her, blir litt deppa når været er dårlig, i dag tok jeg til og med på ungene strømpebukse før de skulle i barnehagen! det var 7 grader når vi stod opp, og pissregn!

Skrevet

denne var til monajenten.

Skrevet

må innrømme at regnet gjør meg irritert ja, surt å gå tur i dette været:(

Skrevet

Hahahaha med klær ja, det er bra:-D

Mullemi, gullemi <3 <3 <3

Skrevet

Tussi mi.. Du er så fin atte... Ja uansett om du hadde gått i bh eller bossekk er du nydelig ;)

Skrevet

Hahahahaha:-D

Er det mine alternativer til bryllupet eller? :-O

Skrevet

HAHAHA...

Nei det skal du få velge selv ;)

Åhh du vrir alltid på det positive jeg prøver å komme med.. Tussi :o

Skrevet

Ikke lov å klage på været når man har hatt fint vær i to mnd! Her i nord er det 10 grader og sur vind og det er det beste været hittil i år! Arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

sinna blir jeg ikke enda, men litt trist i sjelen blir jeg alltid når det er kaldt om sommeren... jeg blir liksom redd for at det skal bli vinter igjen før sommeren har begynt... i fjor var det sånn.... hele sommeren regnet det hardt bortover og var 10 grader. det var samme været på julaften som det var på st.hans.... da blir man trist... jeg skjønner deg godt jeg kine!

Skrevet

HEY dette er min tråd og da vil jeg også være med på kosemosing..

Skrevet

Ja nettopp Tussi ja, det er jo meg:-D

Tror jeg dropper bare bh, eller sekk altså.....har jo ny kjole:-O

(og dessuten får jeg jo nytt hår også, og da kan jeg ikke ødelegge det med SEKK!!!)

*kooooosemosemedkine*

Skrevet

Ja du kommer til å bli såå nydelig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...