Gå til innhold

noen som har opplevd lavt blodtrykk under graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som har vært sykemeldt for dette lenge nå. Er det ikke vanligere at blodtrykket blir høyere når en er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I begynnelsen og midten av graviditeten er det veldig vanlig å få lavt blodtrykk. Samme hvis du er kvalm eller hvis du spiser eller drikker dårlig.

Skrevet

jeg hadde også lavt blodtrykk, legen bla meg ta det med rod. noe jeg ikke helt greide. og småen ble født. om det har en sammenheng med lavt blodtrykk, tilfeldighet eller stress aner jeg ikke. men han kom den ene dagen jeg stresset masse og gikk/jogget, lang tur.

Skrevet

ok det er godt å høre. At det er vanlig mener jeg :o) Men hva skjer dersom hun drar det med seg uti 3 trimester da?

Skrevet

jeg fikk lavt blodtrykk i slutten av graviditeten...

Skrevet

Det pleier ikke være farlig bare veldig ubehaglig fordi du blir svimmel, trett og uvel/kvalm.

Skrevet

jeg hadde lavt blodtrykk under hele graviditeten.. eneste jeg ble litt svimmel innimellom.. (hadde 100/50 - 110/60 )

Skrevet

Oi, er 100/50-110/60 lavt? Det er mitt normalblodtrykk (også under graviditeter). Kanskje ikke rart det svartner når jeg reiser meg fort av og til...;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...