Gå til innhold

hvilken farge har dere på barnerommet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenkt å male barnerommet nå i helga , men vet aldeles ikke åssen kjønn det er i magen å jeg er snart 30 uker på vei så vi må nok begynne med forberedelsene snart ... ;) åssen farge har dere på rommet til den lille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal male i en lekker blågrønn farge.. Den er mer grønn. Vi får mest sannsynlig en gutt, men fargen passer absolutt til jente også!!

Skrevet

blir det for kjedelig med en lys gråtone på veggen da tro`? ser for meg aen lys gråtone, hvite lister,hvit sprinkelseng og hvit skap/komode.. men barnegardiner og figurer på veggen..

Skrevet

Vi har malt i en farge som heter "sanddyner", den er hvit beige, kjempefin...kunne tenkt meg den i stuen også egentlig!

også har vi 1 blå vegg, for vi vet at vi får gutt!

Men den fargen passer også til rosa og grønnt...

Skrevet

Vi har lyse gule vegger og fastbygde klesskap i en blå-lilla nyanse på begge soverommene til jentene. Vet ikke hvilke kjønn som er i magen nå, men kan hende vi maler tredje rommet likt også, for det passer godt til begge kjønn. Og så synes vi også at det er veldig vanskelig å finne farger vi liker ;)

Skrevet

Har lyse vegger, nesten helt hvite. Claro tror jeg fargen het. Så blir det hvit seng, MALM-kommode i eikefiner og et ganske stort bilde (50 x 50cm) av en lilje som er hvitt, grønt og litt gult :-) Blir veldig lyst, men innmari pent :-)

Får jente foresten.

Skrevet

Mine to eldste har nesten helt hvite rom (hvitmalt panel), med innslag av farger i innredningen. Jenta har masse rosa, mens gutten min har blåe og grønne ting.

Minsten sine vegger er en slags terakottafarge, mens den ene veggen er en helt lys fagre som heter Dis...veldig fint. Blir litt "lettere" siden dene ne veggen er helt lys.

Skrevet

Vi har lysegule vegger med hvite lister:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...