Gå til innhold

Forklar nicket ditt da!!! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

eh, rett og slett fordi jeg fikk blodpropp etter fødelen og at jeg har to gutter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så skravlete som bare det.. derfor skravlebøtta... og vesla har verdens nydeligste tottilotter :) og går konstant barbeint og vifter dem her og der.. derfor :)

Skrevet

Da må du være ganske gammel ;o)

Den sangen har jeg ikke hørt på maaaaaaaaaaange år.

Tore Tang er en gammel mann, er han ikke?

Skrevet

Fordi det er veldig gooood mat der!!!

Og biffen er best på.........................................................................................

Skrevet

Da jeg fant ut at jeg var gravid føltes det bare slik - at det var han og jeg - og vi to. Vi var to, men likevel en.

Skrevet

Bruker dette nicket overalt.

Ble inspirert for maaange år siden etter å ha sett noe japanske filmer hvor endingen -san lir lagt til navnet til en person en respektere.

Eneste som er å påpeke som jeg fant ut år etter dette er at -san endelsen er for menn og ikke kvinner... doh. BUT IT STUCK TO ME!!

<3 fordi jeg føler looove om dagen etter at jeg har fått min lille vell.

Skrevet

Vamp? Den er kjempefin, tenker alltid på den når jeg ser nicket ditt!

Skrevet

Måtte ha et nytt nick, kikket rundt i rommet og der låg mini sin stripete ullsokk......:o) Og så er eg veldig lei av å prøve å få nr 2, dessverre;(

Skrevet

Mitt er fordi gutten min Lukas blir kalt Lukkelukken av farmora si :P Som jeg synes er så søtt navn :P

Skrevet

Fordi jeg er:

Skrevet

Jeg satt og hørte på det tøffe Bergensbandet "Spetakkel" da jeg skulle finne på et nick, og så liker jeg jo innimellom å lage litt

Skrevet

Oldemora mi kalte meg for sola, fordi jeg smilte og var så blid.... Og så har jeg 2 jenter...

Skrevet

Fordi når jeg satt og skulle finne på et nick, så kom jeg ikke på noe.. Da falt det ned i hodet mitt at jeg var fantasiløs..

Og så har jeg en sønn født i 2006, og gifter meg i 2008..

Skrevet

mitt sier vel seg sjøl:P

Skrevet

mine-sko fordi jeg er skodilla:) Og det er FAKTISK mine sko.. Kjøpt meg 3 par nye sko i dag:) Hihi

Skrevet

Jeg digget låten "Roxanne" med Police da jeg var ung, men det er lenge siden *sukk*

Skrevet

elsker å danse swing, gjerne boogie woogie :-)

Skrevet

Jordbær for jeg elsker jordbær. nam nam :)

Skrevet

fordi jeg og min elskede bodde sammen i en skjønn loftsleilighet i brooklyn:) og vi hadde det fantastisk der!

Skrevet

ok, jeg er kjempe lite kreativ.kom ikke på noe annet en at jeg da faktisk blir mor for første gang...

ergo nicket.

Skrevet

Fordi jeg i det virkelige liv blir kalt en solstråle, og fordi jeg er født i 69. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...