Gå til innhold

Mindre og mindre mage..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med nr 3 og allerede i uke 10 var det vanskelig å skjule for nærmeste familie,følte magen kom så fort denne gang.Nå derimot er den omtrent helt flat,selv om jeg ser på vekten at jeg har lagt på meg noen kilo.Er i uke 17(eller..18 på BIM) og har heller ikke kjent noen bevegelser enda.Har vært på UL to ganger og sett liv,men jeg blir litt bekymret for det..Virker så lenge til neste UL nå som er 20juni..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner så godt hva du mener...jeg følte jeg fikk masse mage i uke 13-14. men nå i uke 15-16 er magen ikke vokst noe...den er nesten blitt flatere, virker det som. jeg blir så redd. skal på vanlig ultralyd 25.06, det virker som en evighet til. hvor lenge siden er det du var på sist ultralyd?masse lykke til, vi får vel begge smøre oss med tålmodighet, begge to..

Skrevet

Jeg var på UL for 3 uker siden og alt så bra ut.Så det er sikkert ingenting i veien,men blir allikevel litt bekymret.Men..bekymringer ser ut til å følge litt med oss alle her inne:)Får håpe vi begynner å kjenne bevegelse snart da:)Lykke til på UL du også:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...