Gå til innhold

Flere prøvere som ammer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ikke prøvere riktig ennå, men bilr det over sommeren. Har begynt å tempe forå finn ut av hordan det ligger an, og det er visst ikke bare-bare når en ammer. Vet ikke om je blir så klok av det, men.

 

Noen andre som ammer? Hvordan er deres sykluser, og hvor mye ammer dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Her ammes det. Har helt til for 2-3 dager siden ammet 3 ganger dagleg, pluss litt ekstra i helgene. Snuppa har egentlig fått forsyne seg som hun vil... (er snart 17 mnd) Men nå som jeg mistenker sterkt at jeg er gravid, så har vi kuttet ut til 1 g pr dag. Jeg begynner å bli litt sliten av at hun henger i puppen hele dagen, og nå om dagen er jeg ikke helt i topp form heller. Kunne sikkert ha sovet døgnet rudt om jeg fikk muligheten.

Har hatt ganske ustabile sykluser i og med at jeg har ammet såpass mye. Har vært oppe i 45 dager, men nå siste runde kom el 13-14 dager etter siste mens. Og da tror jeg faktisk det klaffet for oss gitt. Har alle de samme symptomene som jeg hadde med nr 1, men de har kommet noen uker tidligere denne gangen her...

Skrevet

Oj, så spennende! Krysser fingrene for deg.

 

Gullgutten er bare 11 måneder, og han ammes 3-6 ganger om dagen alt etter hva han vil ha og om vi har tid til det. Planen vår er å prøve på nr 2 fra august av, etter at vi har gjort unna flytting og hatt litt ferie.

 

er i dag 36 av syklusen nå. Den har vært 28 dager hver gnag siden jeg fikk tilake mensen i februar, men i mai økte vi ammingen drastisk til to ganger pr dag og opp til 6 enkelte dager. Begynte temping på dag 21 i denne syklusen, og lurer på om jeg ha rhatt eggløsning nå for noen dager siden, det kunne se sånn ut. Får vel bare vente halvannen uke til nå og se om det kommer noen mens... For sikkerhets skyld har jeg tatt en test for å utelukke graviditet. Men visste egentlig at resultatet var negativt for med gullgutten ble jeg kvalm bare noen dager etter befruktning, og regner med at det går samme veien denne gangen også :)

 

Kommer til å følge litt med på deg da, fru P :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...