Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hva i all verden er det som skjer i drømmer egentlig. La meg en god stund før min forlovede og samboer i går for jeg var så siten og trøtt. I morges våknet jeg til at han pakket sakene sine. Jeg hadde stønnet og sagt et mannenvan i søvne. Navnet jeg sa er min kollega sitt navn. Jeg hadde altså drømt at jeg hadde sex med denne mannen og det tålte ikke min samboer. Men hva skal jeg gjøre da? Det er jo ikke jeg som bestemer hva jeg drømmer. Er det noe jeg kan si til han jeg føler er mannen i mitt liv som jeg elsker? Har overhodet ingen følelser fra mannen på jobb for jeg klarer nesten ikke trynet på han. Er ikke helt klar for denne (forhåpentligvis ikke) tilværelsen enda så derfor signerer jeg anonym. Kan noen legge dette ut på skravlesiden for meg? Vil ha mange synspunkter på hva jeg kan si.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Ikke så mye du kan si om han er så grunnleggende usikker at han trues av ting du gjør i søvne. Like greit han går.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Ingen lett situasjon dette der nei, hva kan du gjøre liksom. Man styrer faktisk ikke drømmene sine og når man er gravid spinner de i hvertfall avgårde. Mulig han trenger å roe seg ned litt, men prøv å få han til å lese at drømmer er veldig naturlig om man er gravid. Men her er det snakk om såret manneego og det er ikke til å tulle med! Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Hvor står det at HI er gravid? Hadde min samboer reist fordi jeg sa noe i søvne, hadde jeg bedt han lukke døra etter seg når han gikk. For en ynkelig mann blottet for ryggrad.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Det siste han sa før han gikk ut døra var at han kun ville ha kontakt med meg når det var snakk om barna ;-(
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Rart han var man nok til å produsere barn i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Enig med sug lut. Selv om jeg egentlig tror dette er bare tull. Ingen er SÅ tjukke i huet...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 HI her. Dette er faktisk ikke tull. Sitter her og gråter nå. Det gjør så vondt å vite at han jeg elsker ikke vil vite av meg mer. Hadde det ikke vært for barna hadde jeg knekt helt sammen.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 herregud,han kan jo ikke bare gå sånn uten videre,få han hjem å prat med han,,det ordner seg nok.masse lykke til.klem
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Hvis han pakker sakene sine pga det, så han har litt issues. Greit nok at det ikke er morsomt å høre, men man drømmer MYE rart som ikke har rot i virkeligheten. Han må jo være veldig usikker, og hvis det ikke skal mer til før han drar fra deg, så synes jeg faktisk du bare burde la han gå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå