Gå til innhold

Jeg hater drømmer ;-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden er det som skjer i drømmer egentlig.

La meg en god stund før min forlovede og samboer i går for jeg var så siten og trøtt.

I morges våknet jeg til at han pakket sakene sine.

 

Jeg hadde stønnet og sagt et mannenvan i søvne. Navnet jeg sa er min kollega sitt navn.

Jeg hadde altså drømt at jeg hadde sex med denne mannen og det tålte ikke min samboer.

Men hva skal jeg gjøre da? Det er jo ikke jeg som bestemer hva jeg drømmer.

 

 

Er det noe jeg kan si til han jeg føler er mannen i mitt liv som jeg elsker?

Har overhodet ingen følelser fra mannen på jobb for jeg klarer nesten ikke trynet på han.

 

 

 

Er ikke helt klar for denne (forhåpentligvis ikke) tilværelsen enda så derfor signerer jeg anonym.

 

Kan noen legge dette ut på skravlesiden for meg? Vil ha mange synspunkter på hva jeg kan si.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mye du kan si om han er så grunnleggende usikker at han trues av ting du gjør i søvne. Like greit han går.

Skrevet

Ingen lett situasjon dette der nei, hva kan du gjøre liksom. Man styrer faktisk ikke drømmene sine og når man er gravid spinner de i hvertfall avgårde.

Mulig han trenger å roe seg ned litt, men prøv å få han til å lese at drømmer er veldig naturlig om man er gravid.

Men her er det snakk om såret manneego og det er ikke til å tulle med!

Lykke til:-)

Skrevet

Hvor står det at HI er gravid?

 

Hadde min samboer reist fordi jeg sa noe i søvne, hadde jeg bedt han lukke døra etter seg når han gikk. For en ynkelig mann blottet for ryggrad.

Skrevet

Det siste han sa før han gikk ut døra var at han kun ville ha kontakt med meg når det var snakk om barna ;-(

 

Skrevet

Rart han var man nok til å produsere barn i det hele tatt.

Skrevet

Enig med sug lut. Selv om jeg egentlig tror dette er bare tull. Ingen er SÅ tjukke i huet...

Skrevet

HI her.

 

Dette er faktisk ikke tull.

Sitter her og gråter nå.

Det gjør så vondt å vite at han jeg elsker ikke vil vite av meg mer.

Hadde det ikke vært for barna hadde jeg knekt helt sammen.

 

Skrevet

herregud,han kan jo ikke bare gå sånn uten videre,få han hjem å prat med han,,det ordner seg nok.masse lykke til.klem

Skrevet

Hvis han pakker sakene sine pga det, så han har litt issues. Greit nok at det ikke er morsomt å høre, men man drømmer MYE rart som ikke har rot i virkeligheten.

 

Han må jo være veldig usikker, og hvis det ikke skal mer til før han drar fra deg, så synes jeg faktisk du bare burde la han gå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...