GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Så bankende hjerte på madag, men siden da har jeg bare blitt mindre og mindere kvalm.....:S Er så redd for at bebien min er død.... Er bare 6+5 i dag, men kanksje normlt at kvalmen kanskje kommer og går? Noen vet?
flypapir Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Helt normalt at kvalmen kommer og går.. Her er jeg ikke spesielt kvalm på morningen, mens jeg kjenner det mer utover dagen. Når jeg er trøtt blir det også ganske ille...:S
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Men hvorfor har jeg vært skikkelig kvalm om morgene før, og plutselig nå så er jeg ikke så kvalm:S Stor sjanse for at det skal gå bra når et banskedehjerte er sett på ul? Takk for svar!
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Leste et innlegg her om at når du først hadde sett et bankende hjerte på ul var det 95% sjanse for at det skulle gå galt... (rett meg hvis jeg tar feil) Ellers er det helt vanlig at kvalmen kommer og går. Er du veldig sliten, blir du fort mer kvalm, men klarer du å slappe av og hvile deg kan kvalmen forsvinne. Lykke til med spiren :-)
flypapir Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Skjønner godt at du er bekymret, er det selv også.. Men når du har sett ett bankende hjerte på ul er det 95% sjans for at alt skal gå bra. Det tilsvarer så mange % som det er for de som ikke har sett hjertet ved 12 uker.
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Der ble det feil ja... Var 95% sjans for at det IKKE skal gå galt det skulle stå :-)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2008 TAkk for svar... Har dere oxo sett et banskede hjerte? =)
flypapir Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Ja, jeg så det på lørdag, var da 7+1.. Skal tilbake på onsdag, så det blir spennende å se om alt er bra da. Har mistet to ganger nå, så jeg er litt småspent kan du si...
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2008 Hvorfor skal du tilbake ondsdag? Hadde til eden 25 juni men skal ikke før den ordinære uL i uke 17...er nervøs for at det skal gå dålig:S Har mistet 2 ganger før.... MEn når begynner man å kjenne baret sparke og får mage a?:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå