Gå til innhold

Kjempekoselig hus du har, Mortilgunnar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fint der ute på skjæret, selv om det var litt nytt for meg at det var så mye vann inne, men dere hadde møblert så koselig, og mannen din er jo et funn, og så utrolig vakre øyne som han har! Jeg skvatt litt første gang bursdagsbåten kjørte forbi da jeg var i ferd med å svømme bort til fortøyningen for å hente kofferten min, den kom jo så stille, men mannen din fikk heldigvis dratt meg unna så jeg ikke ble meid ned. Man venner seg nok til å passe seg. Utrolig morsom fest også, selv om jeg ikke husker alt. Men jeg visste ikke at du så ut nøyaktig som Claire i Lost - det var en overraskelse! Vet ikke om dere har internett-tilkobling der ute, så det kan jo ta litt tid før du leser dette, men jeg ville bare si takk for i natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Så rikt indre liv på nattestid vil jeg også ha. Det hørtes ut som et fabelaktig besøk.

Fint at du fikk satt et ansikt på mortilgunnar. Jeg kan fint leve med at hun ser ut som Claire.

Skrevet

hehe... bra at jeg kan glede. og han mannen håper jeg at dukker opp hos meg også. kanksje han er her? bare jeg ikke ser han? HAAALLOOO er du her mannen min? hehe

jeg kan fint leve med at jeg ser ut som Claire i Lost :-)

takk for at jeg fikk være en del av natten din... hehe

Skrevet

Bra du ble fornøyd. Mannen var sånn rolig og trygg men litt mystisk på en vakker måte. I tilfelle du treffer på ham, mener jeg.

Skrevet

han hørtes ut som en jeg kan like :-)

*løper ut og leter frebrilsk*

(kom ikke opp i norsk muntilig eller matte muntlig i dag så nå er det sommerferie for alle penga :-) )

Skrevet

du også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...