connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Er det vanlig at de små puster veldig kjapt? Spesielt på natta hører vi godt at gutten vår puster raskt og høyt. Ikke unormalt dette eller? Han er 12 dager.
alvis Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Babyer puster veldig raskt i perioder ja. Jeg husker jeg også lå og hørte på det på natten. Det er helt vanlig. Er han forkjølet, surklete og hoster mye blir det da selvfølgelig noe annet.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Jeg håpet det var normalt, men det er liksom litt okei å inn her å spørre. Her inne sitter dere jo med barna forann dere og svarer av erfaring, på helsestasjonen tenker de ikke over slik:) takk for svar. (er nok litt lenge siden jeg hadde baby sist ja...)
skimre Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 bare husk at det er ikke noe poeng å gå rundt å være bekymret- da er det bedre å ta en tur på helsestasjonen! stol på magefølelsen din du! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå