Gå til innhold

Gleder meg masse til å bli gravid igjen :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer nesten ikke å vente ...

Vi har begynt å prøve litt igjen nå og det er så spennende!!

Har ei jente fra før på snart 2 år!

Hun er helt vill etter "bebier" så nå er det vel på tide snart med et lite søsken! Hihi ...

Lykke til til alle andre også som prøver å bli gravide :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Vi skal prøve også nå, på nummer to. Har en som bli 2 år i september. Begynner 1 pp neste uke:D

Skrevet

Hei, vi forsøker også på nr 2. Har en jente på litt over 2 år.

Vi er i pp 2. Får håpe 2 blir lykketallet... :)

Gleder meg veldig til å bli gravid igjen. Så spennende tid!

Lykke til

Skrevet

Moro meg & lille vampyr! :)

Jenta mi blir 2 år i juli ...

Vi er midt i 1 pp nå!

Skrevet

vi "prøver" også om dagen :) dvs at vi ikke gjør noe for å ikke bli gravide men ikke aktivt går inn for å bli gravid heller :)

håper jo at det blir ei spire der da :) mannen snakker masse om babyer om dagen så han er vel verpesyk han også :)

har ei jente på 4 fra før :)

lykke til til dere alle sammen!!

Skrevet

Så gøy gifteklar & bittelitt verpesyk og Sofia78 ...

Jeg må ærlig innrømme at jeg ønsker meg et vår/sommerbarn så håper ikke det tar altfor lang tid ... :o)

men spira sitter vel når den sitter ... Er ikke utålmodig riktig enda ... hehe

Krysser fingre for at lykketallet for deg er 2 Sofia78!

Skrevet

vi prøver og no.. er i 1 pp.. klarer nesten ikkje vente med å bli gravid, gleder meg helt sykt til å få en baby i hus igjen:)

har og ei datter som blir 2 i august:) ho elsker bibi (baby) og behandler dukkene som om det sku vært en skikkelig unge:) så gleder meg til å gi ho en lillebror eller lillesøster:)

har og lyst å ha vår/sommerbarn.. har ikkje så lyst å gå høygravid på sommeren igjen.. det var VARMT.. hehe...

lykke til iallefall:)

Skrevet

Hehe ... sånn er Isabella også! Vi kan bare prøve oss å si dukke, det er ordentlig baby det :)

Jeg likte egentlig å være høygravid om sommeren for da trengte man ikke så masse klær! Det var jo så fin sommer i 2006, men jeg er enig i at det var varmt også!

Fordelen med å få tidligere er jo at man har hele den fine sommeren forann seg med babyen!

Nei, vi får bare se å bli gravide fort! :)

Skrevet

ja me får heller ikkje si dukke.. og så kommer ho "hysj bibi såve" hehe da får me ikkje en gang snakke:p søtt da:)

eg hovnet sånn opp sommeren da eg gikk gravid, derfor eg ikkje vil det igjen, men som du sier, det var jo veldig varmt den sommaren så... håper på en sånn sommer igjen asså:) hehe...

ja eg kunne godt tenke meg å få litt før sommeren.. kan ver masse ute og vise frem den lille.. så kan eg trille på babyen og vanessa kan trille på sin bibi:) hehe.. ser det for meg.. gleder meg sånn:)

ja me må bli gravid fort.. eneste eg tenker på jo.. hehe

Skrevet

Hei!:)

Har jente på 1.5 her og starter prøvingen i sommer:) Håper det går fort for vi ønsker også vår/sommerbarn! Lykke til alle sammen!

Skrevet

Rekker opp hånda!

Har en fra før, rundt året. Har vært veldig fram og tilbake. Om vi orker en til. Det er MYE liv i han vi har, så to av han kan bli litt for mye av det gode;)

Men. Etter veldig mye regninger fram og tilbake har jeg funnet ut at IKM er onsdag 18.juni. Så. Jeg har et lite håp sånn det ligger an nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...