Gå til innhold

opp og hoppe til en ny og bedre dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Riktignok er de to minste fryktelig sure og triste, men det er vel ikke annet å vente når de fester til seine kvelden ... ;-) De/Vi har sovet godt i natt da, og det har jeg også så nå satser jeg på en laaaaaaaaaaaaaang periode med full kontroll og stormende jubel - bra plan?

ha en fin dag, jeg tenkte bare jeg måtte oppdatere litt siden jeg var så innmari trist i går.... bedre nå!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! Her er det sol, så jeg er sikker på at det kommer til å bli en fin dag. Godt å høre at dere har sovet godt i natt, det gir ofte en god start på dagen.

Skrevet

Soving er undervurdert i ett hvert småbarnshjem, spør du meg:o)

Hurra hei og hopp og en klem fra

Skrevet

Det er fint at du har det bedre, det blir jeg glad av å lese. Jeg er så imponert over at du kjenner deg selv og dine reaksjoner så godt at du kan be om en klem og omtanke når det er det du trenger. Dessuten er jeg helt sikker på at du har rett i at søvn er en utløsende faktor for deg, eller rettere sagt mangel på sådan. Søvn og psykisk helse henger tett sammen og det er viktig at du som nok fortsatt er litt sårbar sørger for at du får nok søvn. Litt underskudd må man regne med med tre barn, men be den fine Dritgreipappa'n om å ta ansvar for de to andre mellom11 og 06, så er det bare Dritgreibabyen som regulerer søvnmangelen din. Hele familien trenger at du fungerer bra, dere som skal flytte og alt, så nå får han trå til de siste ukene før du og barna flytter i forveien.

Stor klem fra meg til deg

Skrevet

Bra plan!

Alle, også den mest stabile, blir småsprø av for lite søvn.La humla suse og huset forfalle, og sov når du kan.

Skrevet

... ja søvn har mye å si for meg, og antagelig for ganske mange andre også...

også har vi ombestemt oss... så vi blir her til dritgreipappan blir med over. det er or hardt å flytte med tre unger alene.

:-)

Skrevet

humla suser og huset flyter men jeg klarer ikke sove når jeg er alene med ungene...

Skrevet

Her kommer en klem fra meg også! Hvis du ikke trenger den idag kan du bare sette den på vent til en annen gang :-))

Fint å se deg, for jeg savnet deg igår når jeg stakk innom her!

Skrevet

Godt at dere har sovet bedre i natt og har en fin dag :)

Sikkert kjempelurt å få dritgreipappan med på flyttelasset,det er mye lettere når man er to om tingene.

Prøv å legg deg nedpå når barna sover,om du ikke sovner så hjelper det å lukke øynene.

God klem til deg

Skrevet

Hei frøydis, det er alltid kosleig å se deg, for du er jo så travel! Jeg blir glad av å se deg! ...Jeg trenger klemming hver dag jeg, for jeg blir glad av det!!! tusen takk! Koselig å bli savnet.... jeg er her hver dag, så det er bare å tenke høyt på meg så dukker jeg opp :-)))

Skrevet

Je lukket øynene fire sekunder i sola på lekeplassen, og det var fint og koselig... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...