BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 4 dager på overtid og i natt kom de første strekkmerkene..! Trodde jeg slapp unna, men nå har jeg små streker midt på magen! Argh...
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 *hehe* uff... ikke morsomt ment, men det er jo bare sååå typisk *bank i bordet* Har ingen enda selv, men tror jo ikke jeg slipper unna selv.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Skjønner at det kan føles kjipt og urettferdig at du skal få strekkmerker nå, men jeg har allikevel litt vanskeligheter med å føle med deg.. Magen min ser ut som det spanske veinettet og strekkmerkene mine er på nippet til å begynne å blø. Så sorry... At du har fått noen små streker midt på magen er ingenting å klage over...
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Hehe, ja, sorry - egentlig ingenting å klage over. Var liksom bare sjokket når jeg så meg i speilet i dag.. så vittig når man tror man slipper unna, men så plutselig var de der! Det er jo tross alt ingenting å bry seg om, kanskje skjemmende, men så bærer vi jo på livets under!
To prinser og ei prinsesse Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jeg opplevde akkurat det samme med min første! Den 4 dagen over termin kom de..på hver side av navlen. Midt på magen altså...husker jeg tenkte at det var sånn typisk da på overtida å greier. Litt sjenerende er det jo...å jeg husker jeg tenkte litt på det i ettertid da jeg såg magen min etter fødselen, hjelp åssen er det jeg ser ut?? Tror det er litt forskjell i forhold til de som får merkene med en gang å de som får de ene dagen og føder neste dag...det er jo litt kjedelig da. Da jeg var på stranda med min 5 mnd lille skjønne gutt kom ei lita jente på 5-6 år bort til meg. Hun lurte litt på om det var babyen som hadde klora meg når han ville ut av magen?? Litt søtt tenkt egentlig å jeg måtte le litt...kan jo ligne litt på kloremerker. Uansett det jeg ville si er at, ja litt kjipt er det,men når nurket er kommet ut er det forbausende lite man bryr seg om strekkmerker hehe Denne gangen er jeg igjen 5 dager på overtid...ikke fått flere merker ennå...hehe men jeg vet at det kan komme fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå