micro Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 av og til spesielt i går kveld når jeg skulle legge meg. så snudde jeg meg bare litt og da fikk jeg skikkelig strekk i magen. gjorde så vondt!! hva er dette?
flypapir Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Det er nok livmoren din som vokser... Har kjent det selv noen ganger og det kan gjøre veldig vondt, men er ikke noe farlig..
Attekattenoa Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Sånn har jeg også, opp til flere ganger per dag. Noen ganger er det så vondt at jeg må stoppe opp og vente til det har gått over. Godt å høre at det er helt normalt=) Jeg kjente det faktisk flere dager før jeg testet positivt! Var sånn helt fra de satte inn egget. Hadde du det slik også, micro?
micro Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 jeg tenkte meg det egentlig, men har hatt sånne småe ganske lenge ja.husker ikke om jeg hadde det før jeg testet. men har nok det for jeg føler jeg har hatt det lenge. i dag er jeg 4+3, dagene går så sakte. er hjemme i tillegg. legen ville ikke sette meg i jobb enda, så har fått to uker til med sykemelding. det er fire uker til ferie så jeg regne rmed at hun setter meg sykmeldt helt da. virker slikt på henne. har termin den 18 februar - rare greier.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Det er nok bare livmoren din som vokser og utvider seg, ikke farlig i det hele tatt;) Dette vil du merke til en viss grad gjennom store deler av sv.skapet. Litt ekkelt, men overhodet ikke farlig;)
proppeloppen Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Hei Micro Jeg har hatt det akkurat på samme måte.. Greit å høre at det er ganske "normalt". Forresten så ligger vi ganske så likt an i løypa. Jeg hadde innsetning av 1 ICSI egg 29.mai og testet positivt for 2 dager siden. Dette blir spennende. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå