Fjuolla Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hei alle dere! noen som har noen supre gavetips til mamman min som fyller 50 år på lørdag? Også husker jeg at jeg leste noe genialt her inne som man kunne skrive på korte, håper noen husker va det var;-)
*Lille Persille" Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Mine foreldre fikk klokke av meg til sine 50-års dager. Ellers har jeg gitt mamma øredobber, armbånd og andre smykker. Kommer jo litt an på hva slags type moren din er. En annen god ide er å gi henne en dag på spa (eller bare en behandling, alt ettersom hvor mye du har tenkt til å bruke på det). Dere kan jo ta en tur sammen for eksempel, det synes hun sikkert er kjempe hyggelig. Ellers hva med en tur på et show? (Teater, opera eller lignende) Har mange ideer men det er ikke sikkert du synes de er like gode som meg da...
Fjuolla Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Mange brae tips her:)ble en dag på spa, syns det er en tipp topp gave:)
*Lille Persille" Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Så bra! Hun blir sikkert kjempeglad, spa er jo nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå