Gå til innhold

Kl. er 07.49 og jeg har .. :


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasket hele huset, satt på vaskemaskin samt hengt opp en og ryddet kjøkken.. God morgen alle sammen.. ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi :) effektiv du :)

 

ha en fin dag videre :)

Skrevet

Kommer du hit også?

 

;)

 

Sløøøve resten av dagen da eller? :)

Skrevet

ojsann, nettopp levert knerten i bhg jeg, skal vaske tøy, men må lese litt her inne å drikke kaffe først.. hehehe.... flink du=)

Skrevet

Oi! Når stod du opp da??

 

Jeg våkna for en halvtime siden, ungene sover enda, og jeg er i sjokk! Våkner ALDRI før ungene, og de pleier som regel å våkne i gryotta (6-7 tida)....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

iiik.... akkurat stått opp jeg :... :S

Skrevet

Grr....gni det inn lissm ;-)

 

Jeg har smurt ei skive til Guttongen jeg. *klapper meg selv på hodet*

Skrevet

Var oppe seks... Tidligere en ønsket.. hehe.. =)

Skrevet

Ja hadde jeg bare kunne sløve resten av dagen.. *drømme*.. hehe.. Jeg jobber hver dag nå frem til tirsdag neste uke.. Så ikke mye sløving her i gården.. :P

Skrevet

Ja smurt mat til mini har jeg også gjort.. hehe.. =)

Skrevet

Hehe, da sååå...

Er deilig å få vaska huset da! :)

 

Jeg skal også ta meg en turn her i leiligheten.

Men, først kal jeg levere Daniel i bhg, sååå skal jeg begynne.. Gleder meg ikke til å begynne - men skal bli godt å bli ferdig..! ;)

 

Ha en fin dag idag! :D

Skrevet

Det er det.. Skulle gjerne levert mini litt i barnehagen jeg og.. men med helgipset ben så står nok barnehageplassen ubrukt en god stund ja...

 

Det er ordentlig kjedelig og sitte og betale for.. En barnehageplass som ikke blir brukt på godt over 1 mnd.. Men .. En strålende dag blir det nok uansett.. :P

 

Ha en fin dag du og.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...