Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Vasket hele huset, satt på vaskemaskin samt hengt opp en og ryddet kjøkken.. God morgen alle sammen.. ;p
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 oi effektiv du ha en fin dag videre
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Kommer du hit også? Sløøøve resten av dagen da eller?
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 ojsann, nettopp levert knerten i bhg jeg, skal vaske tøy, men må lese litt her inne å drikke kaffe først.. hehehe.... flink du=)
Masaili <3 Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Oi! Når stod du opp da?? Jeg våkna for en halvtime siden, ungene sover enda, og jeg er i sjokk! Våkner ALDRI før ungene, og de pleier som regel å våkne i gryotta (6-7 tida)....
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 iiik.... akkurat stått opp jeg :... :S
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Grr....gni det inn lissm ;-) Jeg har smurt ei skive til Guttongen jeg. *klapper meg selv på hodet*
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2008 Var oppe seks... Tidligere en ønsket.. hehe.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2008 Ja hadde jeg bare kunne sløve resten av dagen.. *drømme*.. hehe.. Jeg jobber hver dag nå frem til tirsdag neste uke.. Så ikke mye sløving her i gården..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2008 Ja smurt mat til mini har jeg også gjort.. hehe.. =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 Hehe, da sååå... Er deilig å få vaska huset da! Jeg skal også ta meg en turn her i leiligheten. Men, først kal jeg levere Daniel i bhg, sååå skal jeg begynne.. Gleder meg ikke til å begynne - men skal bli godt å bli ferdig..! Ha en fin dag idag!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2008 Det er det.. Skulle gjerne levert mini litt i barnehagen jeg og.. men med helgipset ben så står nok barnehageplassen ubrukt en god stund ja... Det er ordentlig kjedelig og sitte og betale for.. En barnehageplass som ikke blir brukt på godt over 1 mnd.. Men .. En strålende dag blir det nok uansett.. Ha en fin dag du og.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå