Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar fortsatt tempen selv om jeg har testet positivt. I dag sank den til nivået den pleier å være på under TR. Symptomene mine forsvant også. Kan noen berolige meg? Eller er dette over allerede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heldigvis aldri opplevd SA selv, men innbiller meg at det skal medføre sterke magesmerter og blødning i en eller anne grad.

Kan ikke tenke meg at du har hatt en SA dersom du ikke opplever dette... Jeg ville ringt lege eller helsesøster/jordmor for å snakke med noen dersom du er veldig bekymret.

Lykke til, det går nok fint:)

Skrevet

Er som Graviden sier, kjennetegnene på en sa er sterke magesmerter som gjerne kommer takvis i kombinasjon med blødninger... Men er du derimot rundt ikm er jeg ikke sikker på om det er likdan, men mener å ha hørt at mange har ganske kraftige menustrasjonssmerter i kombinasjon med en kraftig mensblødning også da. De fleste mister jo før de vet at de er gravide...

Men når det er sagt så tror jeg du bare skal prøve å ta det helt med ro med mindre du har blødninger. Du kan evt be om å få ta hcg prøver hos legen for å forsikre deg om at alt er bra...:)

Hilsen meg som er på vei for å ta nok en hcg prøve i dette øyeblikk...;)

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar :-) Er 4+1 i dag, så er jo rundt IKM. Var så utrolig glad da jeg fant ut at jeg er gravid, så frykter skuffelsen vil komme. Har ikke vondt noe sted, så skal prøve å slappe av. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...