Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg tar fortsatt tempen selv om jeg har testet positivt. I dag sank den til nivået den pleier å være på under TR. Symptomene mine forsvant også. Kan noen berolige meg? Eller er dette over allerede?
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har heldigvis aldri opplevd SA selv, men innbiller meg at det skal medføre sterke magesmerter og blødning i en eller anne grad. Kan ikke tenke meg at du har hatt en SA dersom du ikke opplever dette... Jeg ville ringt lege eller helsesøster/jordmor for å snakke med noen dersom du er veldig bekymret. Lykke til, det går nok fint:)
flypapir Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Er som Graviden sier, kjennetegnene på en sa er sterke magesmerter som gjerne kommer takvis i kombinasjon med blødninger... Men er du derimot rundt ikm er jeg ikke sikker på om det er likdan, men mener å ha hørt at mange har ganske kraftige menustrasjonssmerter i kombinasjon med en kraftig mensblødning også da. De fleste mister jo før de vet at de er gravide... Men når det er sagt så tror jeg du bare skal prøve å ta det helt med ro med mindre du har blødninger. Du kan evt be om å få ta hcg prøver hos legen for å forsikre deg om at alt er bra... Hilsen meg som er på vei for å ta nok en hcg prøve i dette øyeblikk... Lykke til!
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Takk for svar :-) Er 4+1 i dag, så er jo rundt IKM. Var så utrolig glad da jeg fant ut at jeg er gravid, så frykter skuffelsen vil komme. Har ikke vondt noe sted, så skal prøve å slappe av. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå