Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Sitter her å tenker, på min fantastiske eks kjæreste!! Å har utrolig dålig samvittighet ovenfor min nåværende samboer, som er far til mitt barn, jeg elsker han og har det bra sammen med han. Vi har vært sammen i 3 år, og har et fint forhold. Men så er det denne eksen min da, har ingen kontakt med han nå...men klarer ikke å glemme han. Var bare sammen i et knapt år, men han betydde så utrolig mye! Hva skal jeg gjøre for å slutte å tenke på han? Noen gode råd damer?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Det der har jeg aldri vært borti, men kan det være at det bare er en periode? At det går over igjen? Eller har du tenkt på han hele tiden mens du har vært sammen med din nåværende samboer?
Miss Misantrop Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Evig eies kun det tapte.... Altså, vi kan ikke vite hva historien ville bringet hvis dere fremdeles hadde vært sammen. Så det er ikke så rart at du idialiserer.. Dette går fint. Helt normalt, hold fokus på det du har.....
Tjobing! Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Du kan prøve å ufarliggjøre det ved å tillate deg selv å tenke på han, ikke gjør det til noe ulovlig og "farlig". Da har ting en tendens til å vokse seg større, nemlig :-) Et menneske som har betydd mye for deg, sier du. Da er det helt naturlig at man i perioder tenker på dette mennesket. Men ikke forherlig fortiden. Så lenge du er i et godt forhold, og du elsker han, så er ikke tanker om en eks skadelig for dere. Man glemmer ikke de som har betydd mye for en, selv om man finner den man vil leve resten av livet med. Uansett om det er en venn/inne eller en eks :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå