Monajenten Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Det var en gang en vakker dag at plutselig jeg så en Mullebrud som satt ved bordet der jeg måtte stå Hun var så søt og snill og god og reiste seg for meg Jeg måtte bare smile fint fordi hun var så grei <3 Vi chattet litt på msn og det var veldig kos Hver gang jeg var trist og lei, kom Mulle med litt ros Etterhvert så ble vi gode venner - helt på lag og vi er fortsatt full i tusseri den dag i dag Nå er det ikke mer en noen dager til det skjer at Mullebrud skal gifte seg (og det er ei med Per) Tenk, jeg er så heldig som får være der med deg Takk for at du har blitt som en bestevenn for meg:-D Glad i deg mullemi <3
Mulle :) Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Guuu så god du er vennen... *snufser* Gode vennen min.. Så glad jeg har møtt deg
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Så flink du er Monajenten! Gleder meg til å se deg som brud Mulle! Du kommer til å være helt nydelig
Mulle :) Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Åhh takk.. Dere er såå gode snufser som bare det her
Monajenten Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 Tusen takk:-D Åååhhhh hun er og blir så fin:-D
varg veum Skrevet 21. juni 2008 #8 Skrevet 21. juni 2008 gratulerer med dagen!!!!! Dere va så nyyyydellige atte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå