Monajenten Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Olgamor du er så ven så flott og vakker og så pen Olgamor du er så søt med puser som er silkebløt Olgamor du er så god med vakre barn - begge to Olgamor du er så tøff Kulere enn Nasse Nøff Olgamor du er så sprek som alle dine kattekrek :-O Olgamor du er så kul står på wakeboard som en fugl Olgamor du er snart trøtt gjesper litt sånn ganske søtt Olgamor er helt spesiell Ha en aldeles strålende kveld Hehehehe, så flink jeg er:-P
Monajenten Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Bare vent, så skal jeg skrive dikt om deg også:-D <3 <3 <3
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Næmmen, så skjønn du er Monajenten! Sitter her og flirer, dette var uventet! Trodde du skulle kjefte på meg som ikke er i seng enda (på vei, har fjernet sminken, gitt kattekrekene mat og slått av tv'en) Hihi, takk skal du ha, dette var artig! *ler*
Monajenten Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2008 Hihihihihi vil du at jeg skal skrive sintedikt også?? :-D
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Hehe, du kan få lov i morgen, i natt vil jeg legge meg med finedikt friskt i minne;-) Hihi, natta! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå