cathrine84, frustrert husmor.. Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 sitter nå her med noe som kjennes ut som rier!! nervøs... de kommer med 2-5 min mellomrom og varer ca rundt 1 min.... skal vente til de blir litt ondere før jeg ringer jordmor!:/
Sikkertforgammel Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Heldige deg da!! Så spennende! Når har du termin? Jeg har menstermin i dag, men ultermin 21 Kjenner ikke noe jeg nå. Har hatt to døgn med maserier/modningsrier... Er sååå sliten jeg atte.... Keep me informed, om du klarer da =)
liten spire Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 hei sitter også her med rier hvert 5 min har holdt på i en time ..... renner litt blod og slim . har ikke ringt sykehuset ennå vil vente litt orker ikke å dra for tidlig inn Er min 3 , orker ikke å dra for tidlig inn i fall jeg blir sendt hjemm lykke til
Gåsevåse Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Høres ut det skjer noe hos deg! Du bør jo ringe føden hvis de kommer så ofte som hvert 5. min...? Selv hadde jeg regelm. rier i går natt og litt i natt og nå- 10 min mellom- er spent på om de forsvinner nå som jeg har stått opp.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Lykke til med riene Jenter!! Håper det skjer snart for min del oxo, ønsler alle rier velkommen i min kropp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå