Joikaboll@ Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Som kan passe en på 3,5 år og en nyfødt. Har titta litt på GT safari, men er det andre vogner noen anbefaler? Han på 3,5 år trenger ikke plass til å sove, men sånn at jeg veit hvor jeg har han og kan få festa han fast med seler så han ikke stikker av.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Teutonia team s 4 er stor...fortsatt rikelig plass til 2 1/2åringen her i hvertfall...3 1/2...spørs hvor stor han er, hva med ståbrett?
Joikaboll@ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Han har passert 1 meter så vidt det er. Trenger vogna bare noen få dager iløpet av sommeren (blir noen dager aleine med de 3 minste) og uten dobbeltvogn kommer vi oss ikke ut. Ståbrett funker ikke. 3,5 åringen må ha en på seg 100% eller sitte fast i vogn. Han har kun et mål, å stikke av.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Skjønner....har et forslag..mei tai...eller ergo sele...så kan du ha fanten på ryggen....eller i sele med bånd i...det gjorde jeg da jeg passa jenta til tanta mi og skulle lufte to viltre fantunger...hadde dem i kobel...litt for jævlig å kjøpe ei dyr vogn for noen dager tross alt.
mamma til søte små Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 finnkode=13773271&sid=xz3cbaoD9kz612903&WT.svl=Forrigemed den Vi har ei sånn, er veldig fornøgd med den. Har en "stor/lang" 2åring, han liker seg godt i den vogna. Kjøpte vår på finn.no, er veldig fornøgd med vogna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå