LilleTrille med en tulle Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Mensen kom på overtid i går. Endelig! Men den er så utrolig rar... Ikke sånn "rent" rødt blod, men skikkelig mørkt og slimete... :S ÆSJ! Kan det være noen "årsak" eller bare en variant av kroppens rare påfunn? Noen med erfaringer? + at siden mensen er urgelmessig og ikke ønske om å begynne å bruke el tester, så er det kanskje best med sex hvertfall annen hver dag? Mvh
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Sånn har jeg alltid. Ofte masse og store klumper. Er fordi jeg blør masse, ganske stor mengde som skal ut og så sa legen at de klumpene er det som kroppen ikke har rukket å omdanne til rent blod enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå