HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Haha! nå måtte jeg faktisk le høyt... Trodde jeg hadde sett alt.. Det var vel litt tacky...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Haha,synes de var rasende festlige!! Hæler laget i stoff... Kommer jeg over sånne kommer jeg garantert til å kjøpe de..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Dette bør likestillingsombudet slå ned på øyeblikkelig. Hvorfor er det kun Kaia på 3 mnd som får bruke disse. Per på 4 måneder har rett til å velge selv om han vil ha rosa stillett heler eller michael J sko..... syntes forøvrig begge deler er like dumt. For dere..... DE KAN IKKE GÅ ENNÅ!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Jeg syns det er mest dumt å prøve å kle ut babyer i "voksenklær". Stiletthæler og bikinier, snart kommer vel bh og stringtruser?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Så flott at babyer får pyntet seg litt også, ganske urettferdig at bare voksne får pynte seg og se pen ut!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Selv om det bare er på gøy er det en sexuallisering av samfunnet og de uskyldige barna våre. Syntes vi skal overlate det til amerikanerne ennå en stund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå