Gå til innhold

Noen med termin 15 februar?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei..litt morsomt å se hvor mange som har termin samme dag:) kan følge hverandre litt...når skal dere til lege første gang? vil dere vite kjønn? sagt det til noen enda??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har den 16., men på enkelte steder står det også den 15. så jeg er ikke helt sikker.

Jeg skal til legen den 04.07. og er veldig spent. Håper alt står bra til. :0)

Jeg har ikke klart å holde munn til noen, så her er nyheten ute. Og så nyskjerrig som jeg er så vil jeg selvfølgelig vite om det blir jente eller gutt så framt det er mulig også..

Hvem vet.. Kanskje det blir begge deler! :0D

Skrevet

Glemte å si litt om meg da...hihi...har termin 15 da:) skal til legen i morra kl 1330, spennende:) jeg sliter med å holde munn jeg også..vi har sagt det til nærmeste familie og venner og ett par naboer faktisk, men resten får komme senere...vi vil også vite kjønnet, vi har også kanskje bare kanskje funnet navn da hehe...blir jo helt tommelomsk i hodet av å vite at man er gravid hehe...mange som tror vi skal ha to også men vi får se..fått noen symptomer?? oppblåst mage?

Skrevet

Er litt oppblåst ja, har noen stikninger og er nok godt på vei til å gå opp en bh-størrelse..

Ellers svimmel og trøtt. Heldigvis ikke kvalm ennå!

Skrevet

dytter litt jeg:)

Skrevet

Jeg har rundt da jeg også;)

Får oppp 15. feb og 17 feb;)

Jeg må først grattulere dere da:D Vi har klart det;) hehe..

Jeg skulle tilfeldig til legen samme dag som jeg testet jeg, så fikk ny legetime 9.7 :) Gleder meg! Vi vet ikke om vi vil vite kjønn, men først og fremst ikke. Vil ha en overraskelses greie ved evt fødsel;) Så nå er det bare å håpe og vente at spiren holder seg inne;)

Skrevet

Hei.

15. feb her og. :D

Barn nr 2, første jente er blitt 2 i april. Vi har ikke sagt det til noen enda men det kommer nok raskt. Skal til legen neste uke, for jeg var så dårlig tidlig sist og vil gå før legen tar ferie. Føler meg lenger på vei enn 5 uker, hatt symptomer i 1 1/2 uke alt.

Skrevet

Ja, det er hvert fall en av datoene som kommer opp. :-) Siden EL var tre uker etter mens, kommer legene til å gi meg en uke feil i termin til å begynne med, men det retter seg etter ordinær UL. De bryr seg jo aldri om at du vet når EL var.

Jeg har et barn fra før, og det er annerledes å gå gravid nå, både fremmed og kjent. Jeg vet på en måte hva jeg har i vente, på den annen side kan alt bli forskjellig. Glad er jeg uansett! :-)

Har hatt en exu tidligere, og skal derfor til UL om et par uker for å se hvor embryo ligger. Denne gangen har jeg nesten ikke smerter, så jeg tror egentlig alt er ok. Stikker litt i dag da.. Da jeg gikk gravid med gutten min hadde jeg masse smerter i flere uker, så det var mye stress! Nå er jeg stort sett uvel ved sult og svimmel hvis jeg blir sliten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...