Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke sove, så masse murringer og smerter i magen. Stord opp og gikk på badet, da kjente jeg at noe "løsnet" og da jeg satte meg på do randt det lyserosa/blodig slim. Å nå har jeg nettopp hatt en skikkelig frysetokt. Kan dette være starten?? kan det ha gått hull på fostersekken?? Har termin 12. så det hadde vært på tide:)

Oiii nå gjør det vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!!!

 

Er du her enda? Det høres ut som du er i gang ja!!! Oioi... Jeg har "bare" menstermin i dag (12) og ul.term 21.

 

Skulle ønske det var meg som fikk blodig slim, hehe... Mye rart skal man nå ønske seg... :S Hihi...

 

Har forresten og en gutt som heter Adrian :)

 

Ps. tror ikke det er hull på fostersekken, er nok slimproppen som kom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...