Icedancer Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Fikk ikke sove, så masse murringer og smerter i magen. Stord opp og gikk på badet, da kjente jeg at noe "løsnet" og da jeg satte meg på do randt det lyserosa/blodig slim. Å nå har jeg nettopp hatt en skikkelig frysetokt. Kan dette være starten?? kan det ha gått hull på fostersekken?? Har termin 12. så det hadde vært på tide:) Oiii nå gjør det vondt.
Sikkertforgammel Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Så spennende!!! Er du her enda? Det høres ut som du er i gang ja!!! Oioi... Jeg har "bare" menstermin i dag (12) og ul.term 21. Skulle ønske det var meg som fikk blodig slim, hehe... Mye rart skal man nå ønske seg... :S Hihi... Har forresten og en gutt som heter Adrian Ps. tror ikke det er hull på fostersekken, er nok slimproppen som kom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå