Gå til innhold

Vil noen ha paraplyen min?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nemlig kjøpt meg ny. Si fra med nick om du vil ha den gamle, den er stor og svart så sender jeg deg pm og får adressen og så sender jeg den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe,morroklumpen =o)

Skrevet

Hehehe den var god;-)

Skrevet

Prøver du liksom å smiske til deg nyparaplyen hennes når den skal skiftes ut???sleipt!

Skrevet

Er jo litt spennende å vite hvordan den nye ser ut:-)

Skrevet

Den er sikkert rosa med røde prikker =o)

Skrevet

...eller svarte prikker,.Det er nok penere =o)

Skrevet

Da ville jeg heller hatt den gamle...

Skrevet

Jepp...

Nå skal jeg logge av fort og gæli....stygg storm coming my way!!!

 

=o/

 

Håper virkelig vi slipper tornado.

 

Byebye

 

Skrevet

Ja, må ikke bli tatt av vinden!!

Natta:-)

Skrevet

Den nye er også stor og sort, men med rundt håndtak, og ikke sånn krokehåndtak (litt sånn som på herreparaplyer). Nordlys, send meg pm så sender jeg den til deg!

Skrevet

Jeg har lenge lett etter en RØD med HVITE prikker! Om noen har en slik, er det bare å gi et pip:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...