Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har nemlig kjøpt meg ny. Si fra med nick om du vil ha den gamle, den er stor og svart så sender jeg deg pm og får adressen og så sender jeg den.
Northernlights Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Prøver du liksom å smiske til deg nyparaplyen hennes når den skal skiftes ut???sleipt!
Laybik Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Er jo litt spennende å vite hvordan den nye ser ut:-)
Northernlights Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Den er sikkert rosa med røde prikker =o)
Northernlights Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 ...eller svarte prikker,.Det er nok penere =o)
Northernlights Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Jepp... Nå skal jeg logge av fort og gæli....stygg storm coming my way!!! =o/ Håper virkelig vi slipper tornado. Byebye
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #13 Skrevet 12. juni 2008 Den nye er også stor og sort, men med rundt håndtak, og ikke sånn krokehåndtak (litt sånn som på herreparaplyer). Nordlys, send meg pm så sender jeg den til deg!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #14 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har lenge lett etter en RØD med HVITE prikker! Om noen har en slik, er det bare å gi et pip:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå