nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Det er ubehagelig å ligge på magen, å sove på ryggen gjør jeg ikke lengre siden jeg er 5 fullgåtte nå på fredag, sånn halveis på magen uansett hvilken side jeg velger er ekkelt da det kjennes ut som jeg "presser" hele livmora til side,,, Og så kan jeg ikke ligge på venstresiden i det hele tatt, for tror at lillegutt har tatt opp plassen der Er kjempevondt og hardt å ligge på den siden! Også får jeg kjempemasse spark rett i siden som jeg tror er protst på at jeg har tatt plassen hans..! hehe. Er jo fint at han føler seg velkommen der da Men liksom, de 3-4 siste døgnene har jeg kun kunnet sove på høyresiden - med en liten variasjon på litt lengre frem eller litt lengre bak! heh. Vet at dette er et luksusproblem, jada Og jeg er jo selvføgelig overlykkelig for at det er en liten gutt i magen min da <3 Men er det noen som har noen gode tips, råd osv?? Noen som vil dele gode sovestillinger? Med håp om en god natt igjen, jenter:D
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg ligger på siden med en pute mellom bena. Og liker og dulle dyna bak i ryggen som støtte.. Sover heller ikke noe godt.. Slitsomt..
lana<3 Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er nå 26 uker på vei.. Sover på magen enda..bare skviser magen til siden jeg,de tåler mye inni der og sist gang var jeg så forsiktig at jeg fikk bare vondt av å ligge.. Skvis deg til en god stilling de protesterer litt men så roer de seg:)
lana<3 Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er nå 26 uker på vei.. Sover på magen enda..bare skviser magen til siden jeg,de tåler mye inni der og sist gang var jeg så forsiktig at jeg fikk bare vondt av å ligge.. Skvis deg til en god stilling de protesterer litt men så roer de seg:)
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 Vet det går an å sove på magen, at det ikke er farlig - god "støtdemping" osv Men er rett & slett ubehagelig for min del... I natt fikk jeg litt til å sove på venstresiden igjen da Jippi!!! Og joda, han protesterte litt! Hehe, men så gikk det greit :D Ikke lengre like ubehagelig som da det var steinhardt der. Tro hvor han beveger seg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå