Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hvor kjøper dere, og hvor mye koster det?
Chantelle Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Vi plukka markblomster og ribba ei prydbusk i svigers hage. Kjøpte slike små pyntenarresmokker etc og rosa silkebånd. Ble flotte dekorasjoner av det. Trenger ikke bruke masse penger på slikt.
Sjokoholikern Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Jeg skal kjøpe 21 roser på planteland, dele de opp så det blir tre roser i hver vase, og knytte en fin sløyfe rundt vasehalsen. Roser = 200kr. Vaser kjøpes på ikea til 19kr x 7 stk = 133 kr. Sløyfebånd: 70cm x 7stk = 490cm. 5m x 7kr = 35kr. Tilsammen 368kr, og vi skal ha 40 gjester
2 søte små gutter Skrevet 19. juli 2008 #4 Skrevet 19. juli 2008 Vi hadde barnedåp i april med første mann, akkurat når hagen sto full av påskeliljer. Så hos oss kom blomsterutgiftene på 0,- Bruk det du har ute, hvis du (eller andre i familien) har hage, det enkle er ofte det beste
vibsy Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Lagde oppsatser selv med hvite roser og blå hortensia. Kjøpte to hortensiaer, - disse blomstene, dekket godt og gjorde det veldig lett å lage oppsatser. Hadde 10-15 roser. Kjøpte også noen blågrønne blader som dekket godt. 1 oasis hadde holdt, og kjøpte noen hvite glassskåler på nille for en slikk og ingenting. Disse var lave, også hadde vi høye lysestaker, som gjorde at lave passet fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå