Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Siden alle andre er så jævla glade her. Men jeg har fått meg en ny og veldig god parfyme da, så da er alt greit.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Hurra for deg! Hvilken parfyme har du valgt? Jeg har en liten fetisj.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Hurra og hurra, men - jo'a. Jeg valgte egentlig ikke bare en, jeg valgte to. Jeg har en fetish sjæl - som meg så utrolig mye annet. Den ene er en slager jeg alltid liker - Very Irrésistible - Givenchy også Flowerbomb - Viktor&Rolf (for den har jeg planlagt å kjøpe veeeeeldig lenge....) Har du noen gode å foreslå (har dem kanskje men..) - så SLENG på!
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Oi,det lønner det seg ikke å spørre meg om.... Greit, du kan få noen av favorittene ) Code- Armani, gjør seg best om vinteren Sweet Sun- Dior, perfekt på stranda Hot- Ralph Lauren, gjør seg best om sommeren Clean Warm Cotton, -helst med morgenkåpe og kaffekopp til! Aromé Spa Tonic- Decleor,til Yoga og avslapning Green Tea, L'Occitane, god å sovne med, gjerne sprayet på puta Just un baiser- Fragonard, på date uten sex Vanilla- The Body Shop, på date med sex (helst oljen!) b.e.- BeckerEshaya, sexy til hverdags The One- Dolce & Gabbana, kler champagne og diamanter Envy Me- Gucci, til venninnekvelden Signature- Versace, på jobbintervju Cellular Energizing Body Spray- La Praire, passer til ALT! Sistnevnte får mine varmeste anbefalinger, sammen med b.e. fra BeckerEshaya som du kun får bestil på nett. Flowerbomb er jo også råsexy,den er på plass. Samme med duften fra Narsisco Rodriguez.... Nå husker jeg ikke fler, men det er vel rundt 70 stk i hylla her )
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Sweet Sun, Hot, Hot har jeg, Green Tea har jeg av Arden og liker ikke, tror jeg har Code - har den en flaske med en del greier på? Bilder av hus eller noe sånt noe? Body Shop har jeg aldri sjekket for parfymer, The one har jeg, Envy Me har jeg - og liker godt, tror gaaanske sikkert jeg har Signatue også.... Skal sjekke ut Cellular greien og de andre om jeg finner dem! Jeg elsker parfyme jeg også - kjøper alle lukter jeg faller for;-D
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Høres mer ut som det lukter dritt av dere begge med den blandinegen der!! Har dere ikke følelser for oss som allergiske mot kjærringkrek som stiknker og som attpåtil må dynke kroppen i hersens lukter som er satt sammen av døde dyr, døde mennesker og annen gift:-)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Jeg er imponert over at du så lojalt følger det lokale stemningsnivået her inne. Jeg har også ny parfyme ,men den er ikke på noen av listene deres. Det er antakelig fordi jeg har så moden smak. Nå skal jeg ut og blåse feriepengene.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Sikle da.. DET er jo ikke så rart.. Spionen min har laget en liste over ting du har gjort i det siste. Blant annet.. Når du sier du skal løpe.. Veeel, kjære.. Det funker ikke å sitte på en benk halvparten av tiden fordi du er sliten vettu Jeg elsker spionen min som gir meg så gode oppdateringer om deg. ;o)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Moden smak? Haha, ja - du lukter vel innestengt loft og kjeller du, da. Hehe, hva annet er på listen da, Vålis? Må si den spionen din fortsatt er imponerende flink til å holde styr på meg. Spesielt siden jeg ikke har jogget på lenge med skadet ben. Men det er koselig at han tror han spionerer på meg, men egentlig er den en helt annen. Revurder betalingen denne månede.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Hah, jeg lukter enten Lancome - Hypnose, Clinique-Happy, Estee Lauder - Emerald Dream eller Cacharel - Loulou bleu. Men den siste som er den beste har gått ut. De to i midten har jeg fått i gave og bruker fordi de lukter helt hyggelig men ikke spennende. Lancome er min eksamensgave til meg selv.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 Pøh, jeg har Lancome - Hypnose, så det skal du ikke si! De andre har jeg ikke da, skal jeg innrømme... Men det viser bare at du ikke er så moden.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 12. juni 2008 #12 Skrevet 12. juni 2008 Mulig jeg er overmoden. Sånn bløt-plomme-aktig. Men Hypnose er faktisk den første parfymen jeg har aktivt likt på de siste ti åra, minst.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #13 Skrevet 12. juni 2008 Her går det i Salvador dali dalisseme, salvador dali dalimania og DNKY Be delicious
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. juni 2008 #14 Skrevet 13. juni 2008 Det er masse på lista skjønner´u Siklis. Jeg tror nok han har rett person. Du vet - en person som har et skadet ben kan ikke løpe. Ergo: du går ut for å løpe. Men klarer ikke. Setter deg ned på en benk og er forbanna. For så å gå inn igjen og proppe i deg smågodt. Jaddda, spionen min er ti å stole på! ;o)
Willemo Skrevet 13. juni 2008 #15 Skrevet 13. juni 2008 Jeg kjøpte Clinique happy nå nettop. Den er sjønn. Men min favoritt er en manne-parfyme, husker ikke navnet, den ligger i veska, men den er forma som en sigar.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #16 Skrevet 13. juni 2008 Er det lukten av mann som tenner deg - altså følelsen at du har en ved deg til enhver tid....? Eller er det et ønske om å være en?
Willemo Skrevet 13. juni 2008 #17 Skrevet 13. juni 2008 Ingen forestillinger. Den lukter godt, og da bruker jeg den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå