Makko med to små gutter Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Har nå 3body'er, to heldresser (i bomull) + noen bukser i str 56. Har noe mer i str 62. Og regner med å få endel av venner og familie. Forventer et relativt stort barn.-Tenkte jeg skulle sende ei venninne å kjøpe mer basisplagg (enkle body'er ol) når vi veit hvor stor baby'en er.... Men holder dette?
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 oi, jeg har EN god del mer.. lurte på det om jeg kanskje ikka får brukt alt? klarte ikke lå vær å handle inn selv om jeg vet at jeg får en del og... så her blir det ofte kles bytting:)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 3 bodyer kan fort bli litt lite.... Med gulping osv kan et barn fort bruke 3 bodyer på en dag... Da rekker du ikke vaske unna... ville i allefall hatt det dobbelte....
Chezka Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Hmm....er ikke dette litt lite, tro? Jeg har kjøpt inn bare nok til å ha i begynnelsen, regner med å få veldig mye. Men har likevel en god del mer enn deg. Jeg har 10 bodyer m/lang arm + 3 bodyer m/kort arm, 4 - 5 bukser + mange sparkebukser etter storesøster, 4 pysjer, 1 sett jakke/bukse, 1 utesett jakke/bukse, 2 bomullsluer, 6 par sokker. Alt i str 56. Spesielt bodyer tror jeg man bør ha en del av, er ofte slik at man får lite av praktiske plagg som bodyer i gave fra familie og venner. 3 bodyer kan fort bli skite i løpet av et par timer :-)
Bubba75 Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Forrige gang hadde jeg nesten ingenting jeg. Fikk hauger og lass av familie og venner, mye mer enn vi fikk bruk for. Den sommeren var det så varmt, at hun stort sett lå i bare kortermet body. Ikke gulpet hun heller, så vi måtte ikke skifte hele tiden pga det. Fort gjort å kjøpe mer da, hvis du finner ut at det er for lite.
m*78 Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Hei. Man får som regel ganske mye da, kan få problemer med å få brukt alt, før de vokser fra det. Men synes 3 boddyer høres veldig lite ut. Men kan jo være greit å vente til babyen er født, for å kunne kjøpe etter størrelse og kanskje farge etter kjønn om man vil. 2-3 nattdrakter og 7-8 boddyer er greit å ha. Kan fort få lekasje på bleier, å må bytte oftere en hva man tror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå