Gå til innhold

Når tester dere jenter??


*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 1 dag over forventet mens... tester negativt... hvor lenge over venter dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg e 4 dager over ikm, og tester negativt.... :o(

Skrevet

åååå 4 dager det föles så lenge når man venter:( Håper du får ett positivt svar snart:)

Skrevet

Ja, ellers får mensen komme... Forrige mnd kom den 1 uke for sent, så kan jo hende den kommer 1 uke senere denne mnd også....

Skrevet

Jeg tester på ikm dagen. Ellers så venter jeg noen dager over om magefølelsen er dårlig. Håper på positiv test 19. ;)

Skrevet

Her kom mensen i dag.. :o(

Så vi får prøve på nytt neste mnd...

Skrevet

Har lyst å prøve å teste nåå..Hehe.. Men er enna noen dager til mensen skal komme.. Håper den ikke kommer.. ;)

 

 

Skrevet

jeg bödde en liten dråpe i dag morges og trodde den hadde kommet... men nå er det helt borte.. noen som kan noe om sånn festeblödning?? kan det väre det?

Skrevet

Håper det er festeblødning da. :) Jeg har en godfølelse for neste torsdag. :)

Skrevet

Jeg hadde noen dager med spotting og bittelitt blod for ca.1 uke siden. Trodde ikm var i dag eller i morgen. Testet i dag, men negativ :-( Får ta en ny test midt i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...