*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er 1 dag over forventet mens... tester negativt... hvor lenge over venter dere??
Arb.ledig husmor Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Eg e 4 dager over ikm, og tester negativt.... (
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 åååå 4 dager det föles så lenge når man venter:( Håper du får ett positivt svar snart:)
Arb.ledig husmor Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Ja, ellers får mensen komme... Forrige mnd kom den 1 uke for sent, så kan jo hende den kommer 1 uke senere denne mnd også....
Randis Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jeg tester på ikm dagen. Ellers så venter jeg noen dager over om magefølelsen er dårlig. Håper på positiv test 19.
Arb.ledig husmor Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Her kom mensen i dag.. ( Så vi får prøve på nytt neste mnd...
Sommerfugl86 Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Har lyst å prøve å teste nåå..Hehe.. Men er enna noen dager til mensen skal komme.. Håper den ikke kommer..
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2008 jeg bödde en liten dråpe i dag morges og trodde den hadde kommet... men nå er det helt borte.. noen som kan noe om sånn festeblödning?? kan det väre det?
Randis Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Håper det er festeblødning da. Jeg har en godfølelse for neste torsdag.
05-10-15 Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Jeg hadde noen dager med spotting og bittelitt blod for ca.1 uke siden. Trodde ikm var i dag eller i morgen. Testet i dag, men negativ :-( Får ta en ny test midt i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå