St.Sunniva Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Føler at jeg aldri finner noe til meg selv, og da shopper jeg heller bare til vesla istedenfor... Selv da jeg var i NY endte jeg ikke opp med noen klær til meg selv (men kjøpte en iPod da...) Syntes det var så slit å pese rundt og prøve klær, så da var det liksom lettere med barneklær
lillemor og lillebror Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Er også sånn. HAr nesten ikke kjøpt meg nye klær etter jeg fikk henne, men kjøper alltid noe til henne. Liker ikke å kjøpe klær til meg selv lenger, ser ikke bra ut i noe føler jeg:(
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 ja samme her.. letter å bare se på klær til henne å røske med noe fint enn å begynne å prøve klær med hun sur fordi hun må sitte i ro i vognen..
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Kjøper stort sett bare til snuppa jeg også eller sambo.. Mye morsommere!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Jeg gjør også det.. Kjøper litt til meg selv også, men lite faktisk.. Jeg haaater å prøve, er bare pes med det, hehe.. Det er jo såååå masse fint til jenter nå, sommerkjoler og annet. Badedrakter og bikinitruser.. Såå mye søtt.. Plaggene er jo billigere også, til de små. Da føles det ikke like dyrt, hehe. Lurer meg selv litt, for så mye som jeg handler til henne så er det ikke akkurat billig. Ikke alt som er like billig heller, kommer jo an på hvor jeg handler. Trenger jeg å si at jenta mi har altfor mye klær?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Jeg kan ikke gå inn i en butikk uten at jeg på vei ut igjen har kjøpt noe til William .
Dunder Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 her i huset er det mannen min som tar seg av innkjøp til vesla, så jeg handler kun til meg selv når jeg er på shopping..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå