juni08&mars10 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Noen som vet om de setter igang fødsler i helgene ved SUS? Er ikke aktuelt for meg lengre, men lurer fordi jeg har hørt litt forskjellig om dette..
Sikkertforgammel Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Hei. Jeg aner ikke på SUS, men på Harstad sykehus setter de helst ikke i gang i helger, da de er mindre personale på da. Så jeg blir mest sanns satt i gang 20.06. om jeg ikke har født før da (Har mensterm 12, og ul.term 21.06)
Trulte76 Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 tilhører ikke der, men der jeg tilhører så har de ikke satt igang i helgene, men endten fredag eller mandagen etter.
Guttemamma75 Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Har ikke noe erfaring med dette men jobber i helsevesenet og vet at de aller fleste plasser reduseres bemanningen i helgene.. Aktiviteten går derfor også ned og jeg kan derfor tenke meg til at slike ting som kan taes på en fredag eller mandag heller gjøres da... Du kan jo høre med legen/jordmoren din evt ringe til føden og høre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå