Gå til innhold

Feriepenge spm :) Hva tror dere jenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det Nav eller arbeidsplassen som utbetaler feripengen mine? Jeg jobbet frem til permisjonen min men, gikk 40 % sykmeldt..Fikk et feripengebeløp i fra nav her en dag men, d var såååå lite.. Har jo tjent opp mer enn det, så ble så usikker?!

 

Kan det være feripenger av sykepengene som kom inn?

Og kan jeg da vente feripenge utbetaling fra jobben?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vel, om det er arb.plassen din som har forskuttert permisjonslønnen din, så får du full avkastning. Om ikke,så får du kun for de første 12/15 ukene i permisjonen.

Skrevet

Jeg gikk ut i perm i sept 07, da har jeg jo jobbet i 9 mnd som vanlig arbeidstaker og tjent feripenger.. Men, er det nav som utbetaler de nå eller kommer de fra jobben?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, da får du feriepenger fra jobben, for jan-sept 07.

Skrevet

de får du fra jobben din ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...