På vei igjen? Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Når merket dere at kynnerene ble mer vonde og kom oftere? Jeg er 33 fullgåtte uker i morgen og i dag har jeg merket at jeg har hatt masse kynnere og noen som var til dels veldig vonde. I sted ble magen min veldig hard og helt spiss grunnet kynnere,.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 ja signerer under her... pågått i en stund, mye vondere enn tidligere..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 hmm, det begynte å bli ille vondt for en uke siden.. nå må jeg liksom slippe det jeg har i henda, og puuste litt.. er 33 uke..
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Er like langt på vei som dere (termin 3 august) og kan virkelig signere på denne.. Har hatt masse kynnere, mens murringer og magen blir som stein... Hadde ikke slikt i forrige svangerskap... i allefall ikke som jeg husker..hehe..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 hmmm... merkelig greier.. åh, jeg har 4:) morsomt! kjenner bekken smertene har tatt seg opp skikkelig og, kjenner det mer oppover ryggen.. min første her så blir spennende:)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Ja, spennende er det...Jeg fikk to uker før termin sist og det gikk veldig fort.. så jeg er spent på om det blit likt denne gangen...Problemet er at jeg husker dårlig merker jeg.. Sønnen min blir 4 år i slutten av denne mnd...
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 sånn er det vel med alle.. at man fort glemmer? kanskje ikke så lett å husse alle detaljer..man stresser jo litt..
På vei igjen? Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2008 Ja vi få se hva denne dagen bringer. HÅper nå jeg kan få meg litt søvn jeg, har begynt å gå så mye på do og tisse om netttene, i begynnelsen varte det i hvert fall til etter uke 18 også stabiliserte det seg, men sånn plutselig måtte jeg tisse mye på nettene, lurer på hva det kan komme av?
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 *hehe*.... den var fine. Lurer på hva det komme av
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 her og.. det begynner å blir trangt inni der på slutten se:) plutselig kan det kjennes ut som om jeg må tisse for da trykkern på blæra... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå