Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Føler jeg gjør sånne småhopp inn her for tiden. Men jeg leser det som skrives. Jeg bare sparer på armen min, skjønner dere:)) Her i heimen er livet vendt tilbake til det normale etter Kreta turen. Begge gutta har kommet seg oppå igjen, men lillegutt sliter litt med maten og vekta. Han har kastet bleier og tisser stolt på do. I kveld har han snakket i vei om dyreparken og ferietur. Små løgner om sommerturen til bondegården lirer han også av seg. " Hohannes slo hesten, så hesten daua!!!" hahahah.. Ellers er jeg ganske stolt av at jeg endelig turde å dra på besøk til dritgrei. Ikke fordi dritgrei har vært så dritskummel, men fordi jeg lider av sånn der "redd for å drite meg ut" angst. Men den angsten viste seg å være ubegrunnet og helt bortkasta. For i dritgreiheimen finnes det jo bare vakre skapninger- som lille dritgreigutten (sånn alldeles bedårende, jeg får lyst på en til stil) og nyyyydelige dritgreijenta som jeg falt helt for. Smask for en deilig unge. Og ikke minst min sjelevenn Dritgrei. For hun er virkelig det. Snålt at en kan finne venner som stemmer overens med seg selv på ei nettside. Synes det er kjekt å lese om hva som rører seg i heimene til dere. Jeg synes det er sånn god ro over forumet- kjekt å se:)) Gode klemmer fra høstkalde og våte Vest- Norge:))
dritgrei hei hei! Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 nydelige dritgreijenta er en blomst når du er her, og en litt trist og sinna blomst dagen etter ;-) Jeg er veldig veldig glad for deg!!!
Plutseliten :) Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Koselig å se deg!! Klart du må spare armen så du kan hjelpe fine dritgreifamilien med å pakke Jeg ler av han som er så sterk at han slo ihjel hesten ))) Håper været er bedre hos dere idag! Klem
Maud Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Fint å se deg og veldig fint at du og Dritgrei kom dere over terskelen og fant ut at dere er like fine 'live' som på nettet. Hi hi, så sterk gutten din er da som nesten slo hesten i hjel ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå