KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har vært aktiv prøver i 10 mnd nå..Forrige onsdag kom mensen, to dager for tidlig, men jeg slutter liksom aldri å blø helt...Først var det vanlig, og nå er det sånn at jeg blør om vi har sex f.eks..Jeg er i veldig dårlig humør for tiden, svimmel og kvalm...Hva kan dette komme av??
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 kan godt være en hormonforstyrrelse.,..
<3 coccinelle Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Hvis du lurer på om du likevel kan være gravid så vet jeg ikke annet råd enn å ta en test. Hvis ikke kan det jo være at det har vært en tidlig abort som ofte kan komme så tidlig at du ikke merker det. Vet ikke om du blør lenger enn vanlig da i tilfelle... Lykke til med prøvingen hvis det ikke har lyktes nå!
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ikke tatt test, men tenkte det heller ikke var noen vits siden jeg mener jeg hadde mensen...Har ALDRI hatt hormonforstyrrelser eller så lang mens før...Blir litt bekymret...
Herkules Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Vet ikke hva je skal svare deg jeg men, du kan ha hatt en sa. Om dette ikke gir seg med å blø så bør du høre med legen din. Jeg har hatt litt flere dager med blødninger de gangene jeg har blødd lite pr dag
Ausgustbarn Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Jeg ville spurt legen, de vet det nok. Er høyst sannsynlig ikke noe farlig. Svimmel, irritert og kvalm er vel bare pga blodtapet(jernmangel). Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå