Gå til innhold

Drømehuset mitt for salg!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda.. Boligen var lekker den.. =) Men tror jeg hadde leid ut en liten del av huset .. ( var jo to kjøkken ) og i det minste så skulle jeg hatt vaskehjelp... Langt over 400kvm og vaske ofte... Nei takk.. hehe.. =)

Men drømmen behøver ikke være så langt unna da.. Du kan jo sjekke tomteforhold.. Hvis det er tillatelse for og skille ut tomter der har du jo kommet langt på vei med tanke på at det er på 2.5 mål ca.. Kan jo skille ut minst 2 tomter.. ;o

Skrevet

Det er jo med 2 utleiedeler, så er egentlig perfekt. Men flyttet hit for akkurat ett år siden og mannen nekter å flytte!

Jeg kan jo drømme og vinner jeg i Lotto kan jeg kjøpe det selv og leie det ut til jeg får overtalt ham. Ligger jo perfekt til også....

Skrevet

nei, nei, nei..... man kan ikke ødelegge en så fin eiendom med å skille ut tomter:(

Skrevet

Hallo såååå flott og så billig det er utrolig. Det kjøkkenet var jo stilig.

Skrevet

hæli hus.......perfekt...mann akk disse pengene.....

Skrevet

Hehehe, jeg syns det er litt interessant at man kan kalle et hus som koster 5 millioner for BILLIG! For billig er det jo ikke uansett hvor stort og fantastisk det er - det er tross alt snakk om FEM millioner kroner. Det er masse penger, det! :-)

Det sier litt om hvordan markedet er og har utviklet seg.

Ser det på meg selv også. Da jeg kjøpte leilighet, var det svindyrt hvis en BL-leil. kostet over en mill. Nå er det billig hvis den koster 1,5 liksom..:-)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Men 5 mill var faktisk ikke så dyrt for det huset, det hadde nok kostet 6-7 mill her jeg bor...

Jeg syntes huset var helt NYDELIG...men ville skiftet ut kjøkken og litt andre ting..men selve huset og se til utenfra fra helt utrolig pent:-)

Hehe..for 1.5 mill så for du en liten tre hytte kansje, er helt sykt hvordan prisene har steget...nesten ingen unge har råd til å kjøpe hus her lengre..må jo flytte ut på landet!:-(

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

kjøkkenet var pent alikevel hehe:-)

Skrevet

Neida jeg er enig i det. Jeg konkluderte selv med (etter å ha studert boligannonsene på finn hver dag i flere år) at her ville det nok ha kostet rundt 10 mill, så sånn sett er det jo billig.

Men det er likevel dyrt med fem millioner, uansett hvordan man vrir og vender på det. Det er MYE penger:-)

Skrevet

Helt nydelig!!

Men hva er konsesjonsfrihet, stod man måtte signere egenerklæring. Er det begrenset "bruksområdet"? Ikke lov å pusse opp, forandre eller utvide?

Skrevet

Jeg vet jeg kan slå opp på lovdata, men gidder ikke å sitte og tolke loven kl ett på natta. Det er forskjell om det er landbruk eller privat eiendom.

Noen som kan fortelle i klartekst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...