Loli Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg var i permisjon i fjor sommer, og sykemeldt før det. Kommer noen av feriepengene far Nav? Jeg fikk nemlig to utbetalinger i permisjonen. En fra jobb og en fra Nav... Noen som vet?
♥abaya og kosegutten:o)♥ Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 lurer på om man får feriepenger regnet utifra de første 12 ukene eller noe..ikke stort iallefall..
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg fikk feriepenger for 60 dager, hadde 100% dekning...
Loli Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Ok, men blir det regnet ut feriepenger fra permisjonstiden da? Så på lønnslippen at jeg fpår ut så lite.... Jeg begynte jo i jobb igjen i august. Men må jo få for permisjon og eller?
lillemy24 Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Jeg fikk iallefall feriepenger fra NAV her om dagen. Ikke mange kronene men. Jeg får også fra arbeidsgiveren min, hvor jeg jobbet før jeg ble sykmeldt og gikk ut i permisjon.
Leirha Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Jeg var sykemeldt 40% før permisjonen nå i januar, regner de med disse ukene i de 12 ukene? eller tar de 12 uker av permisjonstiden? Blir ikke akkuart overrasket om de regner ut fra de ukene jeg var sykemeldt... Slik jeg får neda mindre enn det vi allerede får i feriepenger av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå