Gå til innhold

Avskjedsgave til elevene mine..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et tips som ikke koster for mye?? De er 10 år og har vært skikkelig søte i hele år. Har så lyst til å gi dem en liten ting før sommerferien, siden jeg skal begynne i ny jobb til høsten.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tar oss en tur i parken også spanderer jeg en runde is:)

Skrevet

Bake kake el boller. En slikkepinn til hver siden de har vært så søte!

Skrevet

Jeg lagde en gang noen kort, der jeg skrev navnet deres med store bokstaver, hva navnet betyr, hvor mange som heter akkuratt det, pluss et lite dikt eller ordtak som passet til hver elev. Og tok jeg for meg hver elev og leste opp kortet, og sa noen ord om det positive i eleven. Men dette var litt større "barn", grunnkurs videregående. Var mange rørte sjeler der, og læreren den verste, hehe.

Men lage et lite kort med elevens navn? Og et lite viskelær, klistremerke, kulepenn eller noe og feste på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...