Mor Monsen Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Noen som har et tips som ikke koster for mye?? De er 10 år og har vært skikkelig søte i hele år. Har så lyst til å gi dem en liten ting før sommerferien, siden jeg skal begynne i ny jobb til høsten.
hurra og hei! Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Vi tar oss en tur i parken også spanderer jeg en runde is:)
HopsiDeisy Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Bake kake el boller. En slikkepinn til hver siden de har vært så søte!
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jeg lagde en gang noen kort, der jeg skrev navnet deres med store bokstaver, hva navnet betyr, hvor mange som heter akkuratt det, pluss et lite dikt eller ordtak som passet til hver elev. Og tok jeg for meg hver elev og leste opp kortet, og sa noen ord om det positive i eleven. Men dette var litt større "barn", grunnkurs videregående. Var mange rørte sjeler der, og læreren den verste, hehe. Men lage et lite kort med elevens navn? Og et lite viskelær, klistremerke, kulepenn eller noe og feste på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå