Gå til innhold

Nå venter de barn nummer 18!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes sånt er litt "sykt" jeg da.... uten å se på linken du la ved.

Skrevet

1. Always use soft words, even when you don’t feel well.

 

2. Always display kind actions, even if you have been mistreated.

 

3. Show joyful attitudes even when no one is looking.

 

4. Have sincere motives with no thought of self-gain.

 

5. Think pure thoughts.

 

6. Always give a good report of others. Never talebear unless physical harm will come to someone. Use Matthew 18.

 

7. Never raise a hand to hit.

 

8. Never raise a foot to kick.

 

9. Never raise an object to throw.

 

10. Never raise a voice to yell.

 

11. Never raise an eye to scowl.

 

12. Use one toy/activity at a time.

 

13. Never let the sun go down on your wrath. (Don’t go to bed angry or guilty)

 

14. Amendment J.O.Y. - Make serving your family a priority.

Put Jesus first, Others second, Yourself last.

 

Skrevet

Oh my.. De gir seg ikke..

 

Skjønte det måtte være dem når jeg så overskriften din =)

 

18 stk.. det er ganske mange det. Tro så mye mat det går iløpet av en uke.. eller en mnd. Hjelpes.

Kunne tenkt meg mange barn selv, men 18 er ikke mange det er grasalt mange.

Skrevet

Gud og glad jeg er for at det ikke er meg!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg hadde gitt opp å finne navn på J, jeg....:S

Skrevet

Ja, hva i alle dager skal det være godt for? ALLE må starte på "J".

Men dem om det =o)

 

Det finnes forresten enormt mange navn som de ikke har valgt enda.

Jeg liker godt Jewel ;o) Det har de ikke tatt enda-

 

Skrevet

hehe, litt av en familie, ja, kan ikke noen oversette de hus reglene? er ikke noe god i engelsk.

Skrevet

Huff, fått med meg det... Synes nesten det er på grensen til sykt nå jeg.

Ungene skal jo følges opp, og den stakkars kroppen til moren må jo være utslitt snart. Hadde rett og slett vært redd for å stryke med jeg tror jeg....

Håper hun kommer i overgangsalderen snart =)

Skrevet

utrolig fint hus da..:)

 

eg er imponert over at de orker eg.. har nok jobb med to

Skrevet

En på jobben har 18 søsken =0) moren er visst sprek som bare det =0) fikk unger fra ca 20 til 40.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

De sier jo at etterriene blir værre og værre for hver fødsel, så ja!:P

 

Men jeg skjønner fremdeles ikke soveromsordninga demmes.

Skrevet

Sukk....jeg er imponert...vakker familie....og for et hus!!!!

Skrevet

Så på på linken? Det virka som både foreldra og ungene hadde det veldig fint og de så svært lykkelige ut. Alle bidrar til felleskapet. Eget orkester og utrolig til aktiviteter for ungne...reiser endel gjør de også virka det som....

Skrevet

Jeg synes det er fint jeg! og dem hadde det veldig fint og lykkelig og.

Skrevet

Soveromsordningen er helt enkel:

gutterom og jenterom

De deler rom =o)

Og så har foreldrene sitt eget store rom sammen.

Ekelt og greit..men sikkert slitsomt om de minste våkner natta lang??

 

Forøvrig ser det ut til at de har kustus på flokken,og at de har stor omsorgsevne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...