Gå til innhold

Jeg er så inderlig drittlei av den naboen!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan nesten ikke huske å ha hatt en person så til de grader opp i halsen. Det er ikke en enkelt hendelse som har fått meg til å føle det slik, men utallige små "drypp" siden vi flyttet inn her i august i fjor. Jeg kommer stort sett godt ut av det med alle mennesker, men med henne er det bom stopp!

Jeg legger stor vekt på å være høflig og imøtekommende mot folk, og har erfart at det stort sett får folk til å svare i samme tone- men det gjelder dessverre ikke naboen. Har aldri opplevd et så uhøflig menneske i hele mitt liv!

Orker ikke å sitte på verandaen, fordi hun sitter under. Orker ikke å bruke hagen, fordi jeg deler den med henne. Det skal ekstremt mye til før jeg hever stemmen mot andre mennesker, men jeg tror grensa nærmer seg nå!

JEG VIL FLYTTE!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk det du har krav på å overse henne,ikke la henne ødelegge hagekosen også for deg =)

Skrevet

Uff, det har ikke blitt bedre? Tror jeg jhadde begynt å se meg om etter noe nytt. Det er ikke lett å leve så tett innpå noen man ikke kan fordra! 2 år holdt vi ut med vår eks-nabo. Vi snakker om det av og til, hvor utrolig deilig det er å ikke se de paddesure folkene hver eneste dag!

Skrevet

Blir bare verre og verre. Vi skal avgjort flytte, ja, men siden jeg skal kjøpe er det ikke bare-bare å finne noe. Men jeg MÅ få skaffet noe annet i løpet av sommeren, hvis ikke tror jeg det kan bli stygt!

Skrevet

Nei, det er litt mer seriøst når man skal kjøpe. Ikke så enkelt og bare pakke og dra hvis det ikke var noe særlig likevel.

Men se på det positive, du kommer deg bort til noe bedre uten naboen, naboen blir sittende igjen for å irritere neste som overtar din leilighet;-)

Skrevet

Ja, det er selvsagt et lyspunkt. Men jeg synes synd på de som overtar her etter meg. Tror faktisk jeg skal informere huseieren om at de som flytter inn her bør være tykkhudete og tåle en trøkk, og for all del ikke ha noen illusjoner om hyggelig naboskap.

Skrevet

Hihi, jeg vurderte å informere kjøperne av vårt forrige bosted (etter kontrakten var signert, så klart), men fant ut jeg kunne la være. Naboen hadde bodd der i ti år. Han slet ut 5 naboer på den tiden, og det bare i vår leilighet;-) Det var en leilighet ved siden av også med stort gjennomtrekk!

Kos deg med boligannonser du=) Snart finner du ditt drømmehjem uten paddedama ved siden av! :D

Skrevet

Uff jeg har vaert oppi noe liknende for en del aar siden, uten at jeg vet hva som har skjedd mellom dere...

Har du proevd aa snakke med henne da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...