Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Er det noen som prøver å holde det litt ryddig der nede under graviditeten? Åssen funker det med stor mage da? Jeg er lissom kanskje litt rar, men synes det er vemmelig med tanke på kontroller og fødsel med halvlange ekle stubber hihi
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Tar unna det verste ja. Klarer det enn så lenge selv, uke 27. På slutten får du be gubben om hjelp, hehe.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 hehe nydelig.. da blir han nok paff vil jeg tro!! hehe jeg får vel bare sette meg over ett speil eller noe *leeeer* så blir vel det værste røska vekk
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Tro meg, dette tenker jeg på også. Er i uke 28 og klarer det fortsatt ved å tite over magen omjeg dytter bitte litt på den. Men det blir nok speil og en halvtime ekstra på badet, for ikke kul om jeg drar ned buksene og bretter frem et halvvokst krater. Jeg vil ikke fjerne alt men ikke beholde så mye heller. Så som sagt, speil og spredde bein over toalettet evt, speil på veggen for å ta "fremside". Lykke til!!! Ikke enkelt dette!!
EierIkkeFantasi Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 barberte meg jevnlig jeg uten å se noe,går helt fint det,bare vær forsiktig =)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Jeg tar det selv nå, men når jeg ikke får det til får typen trå til å gjøre det, vi skal jo tross alt ha barn sammen både "på godt å vondt"
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Jeg begynner å bli så hoven og stor at jeg er redd jeg skal skjære meg... Ikke gøy å komme med sår på musa før fødsel heller. Kvier meg for å be sambo om hjelp i denne tilstanden, hehe.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Viss du bruker å rake vekk alt med høvel, hvorfor da ikke prøve hårfjerningskrem? Er mye enklere å smøre på, trenger jo ikke å se for å få til det, også bruker du bare en god klut til å vaske vekk rester med tilslutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå